دستور رئیس جمهور برای مراقبت از هزینه‌های غیرکالایی مردم
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

دستور رئیس جمهور برای مراقبت از هزینه‌های غیرکالایی مردم

فاطمی‌ امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار آقای رئیسی بر لزوم مراقبت از هزینه‌های غیر کالایی خانوار از جمله خدمات درمانی، حمل و نقل، تعمیرات و لوازم خانگی تاکید کرد.

به گزارش بازار، سید رضا فاطمی‌ امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار معمولا روزهای چهارشنبه هر هفته به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شد، اما این هفته در این جلسه مسئولان دستگاه‌های مرتبط گزارش عملکرد خود را به حجت الاسلام رئیسی ارائه کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جلسه همچنین رئیس جمهور بر لزوم حراست از سفره مردم و جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و خوراکی تاکید کرد.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار در ماه‌های اخیر گفت: دولت، ستاد تنظیم بازار را با آشفتگی زیادی تحویل گرفت و طبیعتا با وجود تورم ۴۰ درصدی انتظار نداریم که تورم خیلی سریع کاهش یابد، اما مجموعه اقدامات چند ماه گذشته ستاد برای تنظیم بازار به رئیس جمهور گزارش و با دستور رئیس جمهور قرار شد کار با قوت بیشتری ادامه یابد.

فاطمی امین افزود: در این جلسه گزارش عملکرد ستاد تنظیم بازار در بخش‌های تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ، لبنیات، فولاد و سیمان ارائه شد و رئیس جمهور نیز در خصوص حفظ حقوق مردم دستوراتی صادر کرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بدبخت بازنشسته IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 0
      خیلی زحمت کشیدی خدا قوت پهلوان شیر مادر و نون پدر حرامت