۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
آغاز مشاغل کم ریسک؛ ۲۳ فروردین در استان ها، ۳۰ فروردین در تهران
روحانی خبر داد

آغاز مشاغل کم ریسک؛ ۲۳ فروردین در استان ها، ۳۰ فروردین در تهران

رییس جمهور از آغاز فعالیت مشاغل و کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین خبر داد و گفت: تمام ارکان نظام در مبارزه یکپارچه و هماهنگ هستند و هیچ اختلاف نظری در مبارزه با کرونا وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در مبارزه با کرونا هیچ اختلافی میان قوای سه گانه، نیروهای مسلح و در کل ارکان نظام وجود ندارد؛ رهبری نیز همواره حمایت کردند.

وی اظهار کرد: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کارها را می توانند شروع کنند، اما کسب و کارهای پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم؛ اما کسب و کارهای کم ریسک و فعالیت های اقتصادی که پرریسک نیست از ۲۳ فروردین کار خود را با رعایت پروتکل‌ها شروع کنند و حتما نظارت اصناف هم بر آن انجام شود که البته نظارت اصلی بر عهده وزارت بهداشت است و اگر لازم شد نیروی بسیج هم کمک کند که این نظارت انجام شود.

رییس جمهور بیان کرد: اما برای استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین آغاز می‌شود و باز هم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و انجام نظارت است. در صداوسیما هم برای مردم توضیح داده می‌شود که هر کسی باید چه اصولی را رعایت کند. هم صاحب مغازه و هم مشتریان تا وظایف روشن باشد و اصول بهداشتی مورد نظر رعایت شود.

کد خبر: ۱۲٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
      0 0
      اقای روحانی خواهشن جان ما مردم بیگناه را به خطر ننداز