۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
تصمیم مشخصی درباره گرانی بنزین گرفته نشده است
عضو کمیسیون انرژی مجلس درگفتگو با بازار:

تصمیم مشخصی درباره گرانی بنزین گرفته نشده است

شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هنوز هیچ تصمیم مشخصی درباره گرانی بنزین گرفته نشده است و مردم نگران نباشند.

بازار؛ گروه آب و انرژی: مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس به بازار گفت: هنوز هیچ تصمیم مشخصی درباره گرانی بنزین گرفته نشده  و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

او همچنین درباره بازتوزیع هدفمند یارانه ها از طریق کارت انرژی گفت:در کوتاه مدت نمی توان این طرح را اجرایی کرد. تا نظام یکپارچه انرژی در کشور نداشته باشیم؛ وزات انرژی تشکیل نشود و شورای عالی انرژی به جایگاه واقعی خودش دست پیدا نکند، طرح کارت انرژی  را نمی توان در کشور اجرا کرد. هرچند که این طرح به ذاته ایده بسیار خوبی محسوب می شود اما زیرساخت های لازم برای اجرای آن وجود ندارد.

گفتنی است روز گذشته در فضای مجازی موضوعی مبنی بر افزایش قیمت بنزین در جزیره کیش و قشم و سپس تعمیم آن به کل کشور در سال آینده منتشر شد. به پیوست این خبر، نامه‌ای از محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور به وزیر نفت، وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد الصاق شده بود که در این نامه از طرح جدیدی برای «بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به هر فرد به جای هر خودرو» رونمایی شده بود. انتشار این خبر و تحلیل‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین در سال آینده منجر به نگرانی مردم کشور شده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha