۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
لزوم برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان تویسرکان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان تویسرکان

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه تویسرکان در حوزه طبیعی، تاریخی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد، افزود: گردشگری صنعتی نوین است که باید برای توسعه آن در شهرستان تویسرکان برنامه ریزی شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: مدیران ارشد شهرستان‌ها باید با ایجاد همگرایی، زمینه خدمت رسانی به مردم و مسیر پیشرفت و توسعه را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: شایسته سالاری و همسویی با رویکرد دولت که شامل مردمی بودن و انقلابی بودن است سرلوحه برنامه ما برای انتصاب مدیران محسوب می شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تویسرکان در حوزه طبیعی، تاریخی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد، افزود: گردشگری صنعتی نوین است که باید برای توسعه آن در شهرستان تویسرکان برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: منبت گلریز و گردوی تویسرکان در عرصه های بین المللی حرفی‌هایی برای گفتن دارد و می‌تواند موجب ارز آوری برای استان شود ضمن اینکه ایجاد اشتغال و رونق تولید زمینه صادرات محصولات این شهرستان را فراهم می‌کند.

استاندار همدان اضافه کرد: در بخش توسعه کشاورزی به خصوص بهبود کمی و کیفی محصول گردو در این شهرستان باید برنامه ریزی  شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه توجه به سلامت و معیشت مردم برای دولت اهمیت ویژه ای دارد، اضافه کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال از دیگر برنامه های مهم دولت سیزدهم است.

گفتنی است در این مراسم حسین افشاری به عنوان فرماندار تویسرکان معرفی شد.
 

کد خبر: ۱۲۴٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha