۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
دریافت آخرین نسخه ربات نینجاگرام با لینک مستقیم

دریافت آخرین نسخه ربات نینجاگرام با لینک مستقیم

امروزه شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک بستر امن، مفید، سریع و بدون محدودیت جغرافیایی برای کسب درآمد هستند. ازاین‌رو شاید شما هم به فکر راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی و کسب ثروت از آن افتاده باشید.

به گزارش بازار، امروزه شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک بستر امن، مفید، سریع و بدون محدودیت جغرافیایی برای کسب درآمد هستند. ازاین‌رو شاید شما هم به فکر راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی و کسب ثروت از آن افتاده باشید. اما چگونه؟ مگر هرکسی صرفاً با داشتن یک گوشی موبایل می‌تواند از اینترنت کسب درآمد کند؟ شروط منحصر به خود را ندارد؟ این فضا محدودیت دارد و آیا می‌توانم مخاطبین و مشتریانم را به سمت صفحه‌ام جذب کنم؟ خوب در پاسخ تمامی این سؤالات باید بگوییم که مثل فضای فیزیکی، شما در اینستاگرام نیز برای کسب‌وکارتان بالاخره چند رقیب خواهید داشت. نیاز است که مواردی را بیاموزید.

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید و یا این که سرویس خاصی را در اختیار کاربر و مشتری قرار می‌دهید، نیاز است که به فکر هزینه‌های جذب مخاطب نیز باشید. البته راه‌ورسم تبلیغات و جذب فالوور در اینستاگرام کمی متفاوت است.

ابزارها و روش‌های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند فالوور خود را در طول فعالیتتان در دنیای اینستاگرام افزایش دهید. برخی از آن‌ها ارگانیک یا طبیعی و برخی غیرواقعی و حتی گاهی بدون نتیجه مطلوب و موقت هستند. دراین‌بین ربات‌های اینستاگرامی طراحی جذاب و خاصی دارند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

نینجاگرام چیست؟ چگونه می‌توان از آن استفاده کرده؟

نینجاگرام در واقع یک ربات هوشمند و طراحی شده بر اساس هوش مصنوعی و با پیروی از رفتارهای انسان است که امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد که شما را شگفت‌زده می‌سازد. جالب خواهد بود که اگر بدانید بسیاری از بلاگرها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور نیز در فضای اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند. خوب هیچ‌چیز دروغین و کاذبی در مورد ربات نینجاگرام وجود ندارد. این‌طور نیست که بگوییم مثلاً تعداد هزار فالوور در روز دریافت می‌کنید و یا این که صفحه شما با رشد ناگهانی مواجه می‌شود، خیر.

همه چیز اولاً بستگی به خودتان و بعد هم استفاده از ابزارهایی دارد که در اختیارتان است.

اما نینجاگرام چیست؟ در واقع این نرم‌افزار برای مدیریت تبلیغات و افزایش فالوور در اینستاگرام است. به این صورت که شما در تنظیمات آن یک سری فاکتورها را انتخاب می‌کنید و نرم‌افزار به‌صورت خودکار شروع به فالوکردن مخاطبین می‌کند. دراین‌بین وقتی کاربری پس از مدت مشخصی شما را فالو نکرده یا اصطلاحاً فالوبک ندهد آنفالو خواهد شد، که این کار نیز توسط این ربات و مطابق استانداردهای اینستاگرام و بر اساس الگوریتم‌ها انجام می‌شود تا به اکانت شما مشکوک نشده و حسابتان غیرفعال نشود.

مثلاً اگر صاحب یک فروشگاه لباس، لوازم‌خانگی یا هر چیز دیگری هستید. مشخص می‌کنید که این ابزار افرادی که هشتگ‌های مرتبط را فالو کرده‌اند یافته، آن‌ها را دنبال کنند و حتی برای آن‌ها کامنت بگذارند و پستشان را نیز لایک کنند.

مزایای ربات افزایش فالوور نینجاگرام

به‌راحتی با نصب این ابزار روی کامپیوتر شخصی‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید. تفاوتی ندارد که از کدام نسخه ویندوز استفاده می‌کنید. خوب این ابزار از پروکسی نیز پشتیبانی می‌کند. بسیاری از سرویس دهندگان نسخه تحت وب آن را عرضه می‌کنند. به این صورت که وارد سایت شده، ثبت‌نام را انجام داده و در نهایت ربات با یک آی پی اشتراکی که گاهی توسط کاربران زیادی استفاده می‌شود فعالیتش را آغاز می‌کند. به‌طورکلی این یک عیب بزرگ است و حتی پس از مدتی موجب غیرفعال‌شدن حساب اینستاگرامتان می‌شود.

دریافت آخرین نسخه ربات نینجاگرام با لینک مستقیم

در نتیجه بهتر است به سراغ ربات اینستاگرام شخصی و انحصاری بروید که با آی پی استاتیک و داینامیک شما فعالیت کرده و در نتیجه حسابتان نیز بن نمی‌شود. این نرم‌افزار حجم ۴۰ مگابایتی داشته و روی معمولی‌ترین سیستم‌ها نیز نصب می‌شود. حال می‌توانید با استفاده از تنظیمات خودکار آن در روز ۱۰ تا ۵۰۰ فالوور به‌صورت هدفمند و مطابق با حیطه فعالیت خودتان جذب کنید که فعال و ارگانیک نیز هستند.

امکانات خاص نسخه اصلی ربات نینجاگرام

اول این که در صورت استفاده از نسخه رسمی و اصلی ربات نینجاگرام حساب شما مسدود، ریپورت و غیرفعال نمی‌شود. به‌راحتی می‌توانید بلک‌لیست مشخص کرده و یا این که پیج‌ها را بر اساس محوریت موضوعی و حیطه فعالیت کسب‌وکارتان فالو و لایک کرده و برای آن‌ها کامنت بگذارید. خوب این ربات امکان تنظیم مدت‌زمان فعالیت را دارد. در این صورت اینستاگرام نیز بر اساس الگوریتم‌های خود متوجه فعالیت رباتیک شما نمی‌شود و در نتیجه حسابتان بسته نخواهد شد. حتی برای طبیعی‌تر شدن فالوی شما و رفتاری شبیه به انسان ربات به‌صورت خودکار و یا بر اساس انتخاب شما یک پست و یا تعدادی از پست‌های یوزرهای مختلف را لایک می‌کند. درصورتی‌که می‌خواهید این کار با سرعت بالاتری انجام شود. به‌راحتی می‌توانید آن را روی یک سرور مجازی یا همان VPS که سرعت بالاتری دارد نصب و اجرا کنید. امکان تهیه سرور مجازی هر کشور و استفاده از سرعت اینترنت کشور ثانویه وجود دارد.

از طرفی فعالیت‌های ربات کاملاً شفاف است و شما می‌توانید ببینید که چگونه پروسه فالو، لایک و... را انجام می‌دهد.

از جمله مهم‌ترین امکاناتی که این ربات دارد می‌توان به:

  • قابلیت فالو و آنفالوی خودکار مخاطبین و جذب آن‌ها
  • لایک و کامنت خودکار برای اعتمادسازی مخاطبین
  • سوپر لایک یا فول لایک حساب‌ها
  • جستجوی کلیدواژه و هشتگ و فالو بر اساس آن و افزایش فالوور هدفمند و جذب مشتری واقعی
  • جستجو بر اساس موقعیت مکانی و دسته‌بندی فعالیت
  • اضافه‌کردن لیست سیاه

اشاره کرد.

تفاوت نینجاگرام با دیگر ربات‌های افزایش فالوور

کافی است جستجویی در اینترنت داشته باشید. احتمالاً با ربات‌ها و عناوین زیادی مواجه می‌شوید که دقیقاً کار نینجاگرام را انجام می‌دهند. اما باید توجه کنید که نینجاگرام تضمین امنیت صددرصدی دارد. نه اکانت شما هک می‌شود و نه این که از طرف اینستاگرام بلاک می‌شوید. می‌توانید فیلترهای خاص و انحصاری مثل تعیین موقعیت مکانی برای فالوکردن، انتخاب هشتگ‌ها و ... را ثبت و مزیت مهم آن نسبت به رقبا از نظر ما پشتیبانی سریع و قیمت مناسب است.

ربات نینجاگرام

حتی اگر این ربات به‌درستی نیز کار نکند. در نهایت شما ضرر زیادی نخواهید کرد. پس اگر نظر ما را بخواهید پیشنهاد می‌کنیم که به امتحانش می‌ارزد. حتی اگر صاحب کامپیوتر شخصی هم نیستید. می‌توانید آن را روی موبایل خود نیز اجرا کنید. البته خود نرم‌افزار روی موبایل‌های هوشمند اجرا نمی‌شود. اما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ، آن را روی سرور مجازی اجرا و یک کامپیوتر در کشور دیگر را روی موبایل خود داشته باشید. (آموزش آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.)

حتی پس از خرید آموزش نحوه راه‌اندازی و استفاده از این ربات شگفت‌انگیز نیز در دسترستان خواهد بود. همین‌طور می‌توانید کامنت‌هایی را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده ثبت، آن‌ها را رندوم روی صفحات مختلف استفاده کنید تا طرف مقابل نیز به شما مشکوک نشود.

این ابزار به‌صورت اورجینال در دسترس است. اما مطابق انتظار قابلیت استفاده از نسخه فول کرک شده ربات نینجاگرام نیز وجود دارد که قابلیت‌های آن دقیقاً مشابه نمونه اصلی است. برخلاف روش‌های دیگر که امکان تزریق فالوور واقعی به صفحه خود را ندارید. این ابزار به شما اجازه رشد ارگانیک در فضای اینستاگرام را می‌دهد که امروزه بهترین بستر برای توسعه تجارت، افزایش فروش و رونق کسب‌وکارهای محلی است.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha