۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
 جنگل و دریای مازندران را تحویل پلاژداران داده اند
نماینده ساری و میاندرود:

جنگل و دریای مازندران را تحویل پلاژداران داده اند

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: جنگل و دریا را پلاژداران تصاحب کردند و مردم استان به ناچار روانه دیگر مناطق از جمله پایتخت شدند.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دریا و جنگل را تحویل پلاژداران دادیم و مردم استان در تهران زندگی می کنند، خواستار تهیه طرح استراتژی و ضروری برای حل مشکلات استان شد و نمی توان با بودجه های دستوری کاری کرد.

وی با بیان اینکه ارزش ساختمان های پلاژها در مازندران بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان است و مردم عادی و بومی نمی توانند وارد آن شوند، خواستار واگذاری ساختمان پلاژهای دولتی به مردم شد و افزود: این دارایی باید به نفع مردم تحویل داده شود.

وی از انباشت چهار هزار و ۲۰۰ تن جو در بندر امیرآباد و فاسد شدن آن خبر داد و خواستار تعیین تکلیف آن شد و گفت: باید در این حوزه برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

بابایی کارنامی بر لزوم تشکیل کارگروهی برای صادرات مرکبات در استان های شمالی تاکید کرد و گفت: باید موانع فرا روی توسعه صادرات برداشته شود.

وی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ قضاوت درباره این بودجه را زود دانست و گفت: باید در بودجه به مسائلی مانند آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی توجه شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha