۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
شهرداری‌های استان سمنان با کاهش درآمد روبرو هستند/ کمک به شهرداران در برنامه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

شهرداری‌های استان سمنان با کاهش درآمد روبرو هستند/ کمک به شهرداران در برنامه

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، درباره آثار سوء اقتصادی کرونا گفت: استانداری برای کمک به شهرداری‌های استان نامه‌نگاری و رایزنی می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری غروب شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا در استان سمنان و همایش شهرداران استان با بیان اینکه شیوع کرونا، کاهش درآمد شهرداری‌ها را در سطح استان سمنان رقم زده است، ابراز کرد: هرچند این امر به تمام کشور ارتباط دارد اما برای مقابله با آثار سوء کرونا اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس، درآمد شهرداری‌های استان کاهش و از سوی دیگر هزینه جاری شهرداری‌ها در ماه‌های گذشته افزایش یافت که استانداری سمنان رایزنی و نامه‌نگاری را برای کمک مالی به شهرداری‌ها در حال انجام دارد.

معاون استاندار سمنان بیان داشت: استانداری برای افزایش درآمد و کمک به شهرداران استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم.

فخری در ادامه گفت: اجرای طرح‌های مختلف برای کنترل کرونا بدون مشارکت مردم ابتر باقی می‌ماند، و طرح‌های مقابله با کرونا ویروس با همکاری مردم با فرهنگ استان استمرار داشته باشد.

وی بیان داشت: شهرداران استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس از هفته‌های گذشته در کنار فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی هستند و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عملکرد شهرداری‌های استان ارزنده بود.

کد خبر: ۱۲٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha