۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
تورم استان سمنان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است
استاندار سمنان:

تورم استان سمنان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه تورم استان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: باید کالاهای اساسی در حوزه گوشت قرمز و سفید و ... به میزان مورد نیاز ذخیره شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه باید تلاش شود تا با عنایت به در پیش بودن شب یلدا، نظارت‌ها در بازار افزایش یابد، تاکید کرد: تفاوت قیمت‌ها در استان به نسبت کشور بصورت مقایسه‌ای احصا گردیده و چنانچه در برخی موارد از میانگین کشوری بالاتر می‌باشیم حتماً نظارتها و اقدامات مربوطه گسترش داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی نسبت به رصد و کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار استان اقدام لازم را به انجام رساند، افزود: باید کالاهای اساسی در حوزه گوشت قرمز و سفید و … به میزان مورد نیاز ذخیره شود

استاندار سمنان تاکید کرد: سازمان صمت نسبت به مکاتبه مجدد با شهرستانهای استان در خصوص اعلام نیاز احتمالی به روغن اقدام کنند.

هاشمی با بیان اینکه مدیران مصوبات جلسات قبل را رصد و در صورت اجرا نشدن مصوبات، دلایل قانع کننده را ارائه کنند، افزود: جلسات کارگروه تنظیم بازار، بصورت منظم برگزار شود

وی در خاتمه افزود: خوشبختانه تورم استان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است.

کد خبر: ۱۲۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha