۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران توسعه می یابد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران توسعه می یابد

میاندرود- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: شهرک صنایع تبدیلی و کشاورزی استان در میاندرود همزمان با سفر دولت توسعه می یابد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ساخت اولین کارخانه در شهرک صنایع تبدیلی و کشاورزی استان در میاندرود شروع شده است، افزود: توسعه اولین شهرک صنایع تبدیلی و کشاورزی استان همزمان با سفر دولت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اولین شهرک صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در میاندرود از یکسال پیش تاکنون در دستور کار قرار گرفت، گفت: تلاش های زیادی برای صدور مجوز وو جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در آن شده است.

وی مساحت اولین شهرک صنعتی صنایع تبدیلی استان را ۳۸ هکتار ذکر کرد و گفت: زمین آن در تملک شهرک صنعتی قرار دارد و اولین واحد و کارخانه آن در حوزه گیاهان دارویی شروع به ساخت کرد.

زارعی یادآور شد: تا پایان سال جاری چندین کارخانه در شهرک صنایع تبدیلی استان فعال می شود و سعی می کنیم با تفاهمنامه با صمت و جهاد کشاورزی بتوانیم صنایع تبدیلی را در منطقه فعال کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: درخواست گسترش شهرک صنایع تبدیلی در جریان سفر دولت انجام می شود و توسعه این شهرک می تواند در رونق اشتغال و جذب جوانان تاثیرگذار باشد.

کد خبر: ۱۲۴٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha