سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان دولت، ۱۰ درصد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد

سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان دولت، ۱۰ درصد

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه تلاش ما این است که سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی تا پایان این دولت به ۱۰ درصد برسد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در نشست خبری به حوزه خدمات عمومی این وزارتخانه و حضور بخش خصوصی در آن اشاره کرد و افزود: سکوهای ارائه دهنده خدمات بسیار خوبی داریم و در خیلی از زمینه‌ها از کشورهای پیشرفته هم جلوتریم.

وی گفت: مثلا در حوزه خدمات حمل و نقل یک سکوی بین المللی آمریکایی همه کشورها و حتی اروپا را گرفته است در حالی که ما در کشورمان این مشکل را نداریم و سکوهای مختلف در حوزه حمل و نقل و مسیریابی فعالیت می‌کنند.

وزیر ارتباطات افزود: حوزه دیگر فعالیت وزارت خانه در بحث خدمات پایه کاربردی از قبیل موتور جستجوست که باید از اقدامات بومی شده در این زمینه حمایت کنیم و برنامه ما این است که طعم شیرین استفاده از فناوری را در جامعه به مردم بچشانیم.

وی گفت: حوزه اقتصاد دیجیتال هم می‌تواند بسیاری از معضلات اقتصادی کشور از جمله اشتغال را حل کند و کارگروه ویژه‌ای در دولت با حضور ۴ وزیر و دو معاون رئیس جمهور در حال تشکیل است تا موانع موجود را برطرف کند و تا پایان دولت باید سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی به ۱۰ درصد برسد.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha