۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
ضرورت پیش‌بینی ردیف بودجه جداگانه برای راهداری هر شهرستان
نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

ضرورت پیش‌بینی ردیف بودجه جداگانه برای راهداری هر شهرستان

نماینده مردم رزن استان همدان در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهان اختصاص ردیف بودجه جداگانه‌ای برای راه و شهرسازی و راهداری هر شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ شد.

به گزارش بازار به نقل از وزات راه و شهرسازی، حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم رزن در مجلس یازدهم در راستای شعار امسال هفته حمل‌ونقل مبنی بر توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان و حمل‌ونقل کارآمد، گفت: باید برای راه‌ و شهرسازی و راهداری هر شهرستان ردیف بودجه جداگانه در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شود.

وی یکی از دغدغه‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل را روکش آسفالت محورهای اصلی و روستایی بیان کرد و افزود:‌ حتما باید سهمینه پیش‌بینی شده برای قیر مورد نیاز روکش آسفالت‌ بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی افزایش داده شود تا مردم در تردد و برخورداری از حمل‌ونقل ایمن با مشکل روبه‌رو نشوند.

لطفی در تکمیل توضیح خود اضافه کرد:‌ در استان‌ها پول و بودجه مورد نیاز برای اجرا و به سرانجام رساندن پروژه‌های ملی منتقل شده به استان‌ها وجود ندارد؛ بنابراین وزارت راه‌وشهرسازی باید کمک کند پروژه‌هایی که قبلا ملی بوده‌اند در همان ردیف ملی باقی بمانند و استانی نشوند.

براساس این گزارش نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذرماه به مناسبت هفته حمل‌ونقل در مصلای امام خمینی (ره) با حضور مقامات و مسئولان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha