۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
سرمایه‌گذاری ۱۸۰۰ میلیارد ریالی طی سال ۹۸ برای طرح های گردشگری ایلام
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۸۰۰ میلیارد ریالی طی سال ۹۸ برای طرح های گردشگری ایلام

ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی طی سال ۹۸ برای طرح های گردشگری ایلام خبر داد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با بازار اظهار کرد: سرمایه گذاری مهمترین نیاز بخش گردشگری استان ایلام چراکه ظرفیت های این بخش در استان از توجیه اقتصادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: صنعت  گردشگری در استان ایلام با ویژگی‌های خاص خود، صنعتی پویا با آینده‌ای روشن تلقی می‌شود، سرمایه‌گذاری در این صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شنبه زاده ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری و ایجاد طرح های مختلف، گفت: طی سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در بخش گردشگری استان سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: این حجم سرمایه برای اجرای ۴۴ طرح گردشگری در استان با اشتغالزایی ۶۲۲ نفر انجام شده است.

شنبه زاده بیان کرد: مجتمع‌های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی تفریحی، سفره‌خانه سنتی، رستوران سنتی و...از جمله طرح های سرمایه گذاری شده در استان طی سال ۹۸ بوده است.

وی افزود: یکی از مهمترین نیاز مبرم استان و شهر ایلام ساخت هتل ۴ و ۵ ستاره در راستای جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در حال حاضر موافقت اصولی برای ساخت یک هتل چهار ستاره در شهر ایلام صادر شده است.

کد خبر: ۱۲٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha