۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
ظرفیت‌های یزد برای اشتغال جوانان احیا می‌شود
رئیسی در فرودگاه یزد؛

ظرفیت‌های یزد برای اشتغال جوانان احیا می‌شود

یزد- رئیسی، رئیس جمهور گفت: در استان یزد، نیروی انسانی متراکم جوان آماده کار داریم که زمینه کار این افراد به خوبی فراهم نشده و این ظرفیت را احیا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در بدو ورود به یزد و در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: استان یزد علاوه بر ظرفیت های مادی نیروی انسانی پرتلاش و پرایمان و انقلابی دارد.

وی با اشاره به سخت کوشی مردم استان یزد، افزود: به راستی استان یزد شایسته کسوت دارالعباده است.

رئیس جمهور ظرفیت معادن، کشاورزی یزد را از جمله ظرفیت های جدی این استان دانست و بیان کرد: احیای ظرفیت های موجود در دستور کار دولت سیزدهم برای استان یزد است.

رئیسی با بیان این که وضعیت موجود باید به وضعیت مطلوب نزدیک و نزدیک تر شود، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای توسعه همه جانبه استان تدوین و در دستور کار قرار گرفته شده است.

گفتنی است در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت به دارالعباده، یزد به عنوان مرکز استان و شهرستان اشکذر نیز میزبان وزیر گردشگری، شهرستان‌های ابرکوه و مهریز میزبان وزیر جهاد کشاورزی، شهرستان‌های خاتم و مروست، میزبان وزیر بهداشت همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی، شهرستان‌های بافق و بهاباد میزبان وزیر اقتصاد و معاون امور معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهرستان میبد میزبان وزیر راه و شهرسازی، شهرستان تفت هم میزبان وزیر نیرو و اردکان نیز میزبان وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز است.

وزرا و معاونان آن‌ها به عنوان نماینده تام الاختیار دولت به این شهرستان‌ها سفر می‌کنند و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، چند بازدید از پروژه‌های صنعتی، معدنی، فرهنگی، ورزشی و.... و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها از مهمترین برنامه‌های وزرا و معاونان آنها به استان یزد اعلام شده است.

در این سفر، معاونین ۲۹ وزیر کابینه و سازمان کشوری، همراه رئیس جمهوری اسلامی ایران هستند.

تأمین آب شرب پایدار، اشتغال جوانان به‌ویژه دانش آموختگان دانشگاهی، ایجاد راهکارهای ازدواج آسان برای جوانان، راهکارهایی برای ارزان‌تر شدن مسکن و اجاره بها برای مستاجرین، تکمیل پروژه های نیمه تمام بویژه در حوزه راه آهن عمده ترین درخواست های مردم استان یزد قبل از سفر رئیس جمهوری بوده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha