۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
حمایت از سرمایه گذاری برای صنایع هوایی در گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد

حمایت از سرمایه گذاری برای صنایع هوایی در گیلان

رشت- استاندار گیلان با اشاره به موقعیت کم نظیر جغرافیایی و مزیت های استان گفت: از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی و توسعه این صنعت در گیلان، حمایت و استقبال می کنیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در دیدار معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به بازدید امروز خود از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در رشت و غرفه این سازمان، تولیدات داخلی را افتخاری برای کشور و مردم خواند و اظهار داشت: ایران اسلامی توانمندی های بالایی دارد که با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکرد رئیس جمهوری، باید از آنها برای تعالی کشور استفاده کرد.

وی موقعیت کم نظیر جغرافیایی گیلان،  مزیت هایی ازجمله منطقه آزاد انزلی،  نیروی انسانی و فارغ التحصیلان نخبه در استان را از موهبت های گیلان بیان و اضافه کرد: آماده انجام هرگونه هماهنگی در استان برای گسترش فعالیت‌های مرتبط هستیم.

عباسی با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب و جایگاه گیلان در تکمیل این کریدور مهم، از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی در استان، استقبال کرد.

امیر افشین خواجه‌فرد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار، با ابراز خرسندی از ملاقات با استاندار گیلان و بازدید او از غرفه این سازمان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید بیان داشت: صنعت هوایی، ویژگی هایی منحصربفردی دارد و یکی از عوامل موفقیت ما، وحدت فرماندهی در این صنعت است که توانسته ایم روند تکاملی را بپیماییم. 

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای اهتمام در رشد کشورمان در این صنعت را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان،  با توسعه صنعت هوایی ، می توانیم حجم بالایی از اشتغالزایی را در این خصوص در استان ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha