۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
 ستاد استانی حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی در مازندران تشکیل می شود
استاندار مازندران:

ستاد استانی حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی در مازندران تشکیل می شود

ساری - استاندار مازندران گفت: ستاد استانی حمایت از آسیب دیدگان بخش اقتصادی و صنفی ناشی از شیوع کرونا در استان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری مازندران، تشکیل ستاد استانی حمایت از آسیب دیدگان بخش اقتصادی را لازم دانست و گفت: این ستاد برای حمایت از فعالان صنفی و آسیب دیده اقتصادی در استان فعال خواهد شد.

وی پشتیبانی و حمایت از واحدهای اقتصادی آسیب دیده در دوره مقابله کرونا را از جمله اهداف ستاد حمایتی برشمرد و با بیان اینکه هنوز بیماری کرونا مهار یا کنترل نشده است، تصریح کرد: برای نظارت بر فعالیت های صنفی و اقتصادی برای رعایت موارد بهداشتی در واحدهای صنفی و تولیدی، گشت های مراقبت های اجتماعی در استان پیش بینی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به شروع فعالیت های بخش کشاورزی در استان تصریح کرد: برای توسعه کشت مکانیزه بانک کشاورزی آماده ارائه تسهیلات را دارد و تاکنون تسهیلاتی برای ۱۵۰ کشاورز در این زمینه درنظرگرفته شده است.

حسین زادگان با تاکید بر افزایش سطح کشت مکانیزه در استان از کشاورزان و روستاییان خواست تا نسبت به رعایت موارد بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

کد خبر: ۱۲٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha