۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است و باید مستندسازی شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است و باید مستندسازی شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: این پروژه به عنوان الگو و سندی برای مدیران فرودگاهی در اجرای پروژه‌های بزرگ فرودگاهی در آینده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ بازدید کردند.

محمدی بخش ضمن قدردانی از مدیریت ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برای پذیرش مسئولیت خطیر اجرای بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد، بر مستندسازی و اطلاع‌رسانی دقیق درباره اقدامات عمرانی وکم نظیر انجام شده بر روی این باند تاکید کرد.

در جریان این بازدید با حضور کارفرما و مدیر عامل گروه مشارکت و مشاور کارفرما، معاونت فنی مهندسی فرودگاه به محمدی بخش توضیحات کامل درباره نحوه بهسازی باند فرودگاه مهرآباد، ارائه کرد.

محمدی بخش در این بازدید گفت: نکته مهم در ابتدا شناسایی مشکل باند و سپس قبول مسئولیت اجرای چنین پروژه مهمی با همه مسائلش بود که این جسارت نقطه عطف و مهم در اجرای پروژه است که با خرد جمعی و با تدوین برنامه زمانبندی و تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی در حال انجام است و انصافا این پروژه یک اقدام ملی است که باید مستندسازی و به عنوان الگوی یک کار اجرایی با طراز بین المللی و استاندارد با نگاه تخصصی به آن نگاه کرد.

 وی در این بازدید با اشاره به اینکه بسیاری از مهندسین و متخصصین عمران کشور در جریان حجم کاری و فناوری های بکار برده شده این پروژه در فرودگاه بین المللی مهرآباد نیستند که چه کار بزرگی در مهرآباد در حال انجام است، پیشنهاد داد: طراحی و اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مستندسازی و اطلاع‌رسانی کامل در این باره انجام شود.

در ادامه امیرمکری از تلاش شبانه روزی همکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد در کلیه واحدها و حمایت مسئولین وزارت راه و شهرسازی از این پروژه به ویژه همکاری ایرلاین‌ها و در راس آنها سازمان هواپیمایی کشوری که در این مسیر یکی از بازوان مهم اجرایی در این پروژه بود، قدرداانی کرد و گفت: سازمان هواپیمایی از طرح های اجرایی و کمک به رفع عدم تطابق های باند ۲۹ راست و تبدیل آن به باند اصلی فرودگاه مهرآباد برای شروع اجرای بهسازی باند ۲۹ حمایت و پشتیبانی کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گفته امیرمکری این مهم باعث شد با برنامه ریزی دقیق و نظارت خوب و تقریبا جلسات کنترل پروژه مداوم و مستمر بتوانیم تقریبا مطابق برنامه زمان‌بندی پیش رفته و در نهایت به بهره‌برداری نهایی از طرح برسانیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha