پیامک‌های شکایت از کیفیت اینترنت

پیامک‌های شکایت از کیفیت اینترنت

وزیر ارتباطات گفت: در فاصله شهریور تا آذرماه، از طریق شماره‌ای که برای ارتباط با مردم اعلام کرده‌ام، نزدیک به ۱۰ هزار پیامک در خصوص مشکلات کیفیت اینترنت به دست من رسیده که در حال پیگیری آن‌ها هستیم.

به گزارش بازار، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گزارشی از تعداد پیام‌های ارسالی و درخواست‌های مردمی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به طور دقیق ۹ هزار و ۵۶۲ پیامک دریافت کرده است، نوشت: از شروع مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه‌هایی ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بوده است. در ۱۰۰ روز گذشته نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم از طریق شماره تلفن اعلام شده (۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱) نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با من در میان گذاشته‌اند.

زارع‌پور افزود: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش‌های لازم ارجاع داده‌ام و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال‌کنندگان پیام برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها بیشترین تعداد پیام‌ها را به خود اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات در پایان پست اینستاگرامی خود نوشت: امیدوارم روزی برسد که همه پیام‌های وارده فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha