۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کیفیت نان برخی نانوایی‌های همدان پایین است| لزوم تشدید بازرسی ها
استاندار همدان:

کیفیت نان برخی نانوایی‌های همدان پایین است| لزوم تشدید بازرسی ها

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه کیفیت نان در برخی نانوایی‌های همدان پایین است، گفت: با توجه به اعمال قیمت‌های جدید نان، نانوایی‌ها باید کیفیت را در پخت نان مدنظر قراردهند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان که در استانداری همدان تشکیل شد، اظهار کرد: تیم‌های مشترک نظارتی با ترکیبی از نمایندگان تعزیرات، اتحادیه اصناف، پلیس اماکن، اصناف، دفتر اقتصادی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح شهر بازدید، کنترل و نظارت‌های لازم بر بازار و بخش‌های مختلف آن را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه کمیته مشترک در زمینه کنترل و نظارت بر بازار استان همدان تشکیل خواهد شد،گفت: در این راستا باید از ظرفیت و تجربیات بسیج اصناف در کنترل و نظارت بر بازار استان استفاده شود.

استاندار همدان با اشاره به تعدیل قیمت نان در استان همدان و سطح انتظارات مردم از نانوایی‌ها بیان کرد: با توجه به تعدیل قیمت‌های اخیر نان، نانوایی‌ها باید نان با کیفیت و مناسبی به مردم عرضه کنند.

تیم‌های نظارتی برای افزایش رضایت‌مندی مردم و برای ارتقا کیفیت تولیدات نانوایی‌ها، بازرسی‌های خود را تشدید کنند

وی با بیان اینکه کیفیت نان در برخی نانوایی‌ها پایین است و گشت‌های مشترک نظارتی استان در بازرسی‌های خود به این موضوع توجه کنند افزود: تیم‌های نظارتی برای افزایش رضایت‌مندی مردم و برای ارتقا کیفیت تولیدات نانوایی‌ها، بازرسی‌های خود را تشدید کنند.

قاسمی‌فرزاد حمایت از تولید کننده را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم دانست و در خصوص وضعیت دامداران گفت: سیاست حمایتی دولت این است که در مواقع کاهش قیمت، خرید تضمینی دام را انجام دهد تا تولیدکننده نیز ضرر نکند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حمایت دولت از تولیدکننده، خرید تضمینی از مرغداران استان انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: طی گزارش‌های جهاد کشاورزی استان همدان در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان، مشکل خاصی وجود ندارد.

پشتیبانی امور دام استان همدان باید تولید مازاد مرغ‌داران را خریداری و برای ماه‌های پایانی سال ذخیره کند

استاندار همدان افزود: پشتیبانی امور دام استان همدان باید تولید مازاد مرغ‌داران را خریداری و برای ماه‌های پایانی سال ذخیره‌ کند.

وی معضل میدان میوه‌ و تره‌بار همدان و سایر شهرهای استان را یک مسئله جدی دانست و گفت: همدان به عنوان کلانشهر، به مراکز یا میادین میوه و تره‌بار شهرداری نیاز دارد و برای ایجاد توازن قیمت‌ها نیز امری ضروری است.

قاسمی‌فرزاد سازماندهی و در چارچوب قرار دادن میادین میوه و تره‌بار را یک مطالبه عمومی برشمرد و با بیان اینکه مدیران مربوطه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند؛ اضافه کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری همدان باید زودتر دایر شودچراکه این اقدام، نه‌ تنها ارتباط مستقیم مصرف‌کننده با تولید کننده را به همراه دارد، بلکه نقش موثری نیز در کنترل قیمت‌ها دارد.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha