۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای چهار بانده شدن محور هراز تخصیص داده می شود
استاندار مازندران:

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای چهار بانده شدن محور هراز تخصیص داده می شود

ساری- استاندار مازندران گفت: برای تعیین تکلیف ترافیک محور هراز و چهار بانده شدن ۲۱ کیلومتر باقی مانده در منطقه چلاو، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور از برگزاری  نشست با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تعیین و تکلیف ترافیک محور هراز در منطقه چلاو خبر داد و بیان کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو جلسه ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای ۲۱ کیلومتر باقی مانده این محور مواصلاتی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، تامین شود.

وی اظهار کرد: برای انتقال  واریانت ( راه جایگزین ) با توجه به اینکه در مخزن آب سد هراز قرار می گرفت لذا برای احداث این واریانت (راه جایگزین)  و چهار خطه کردن  توسط وزارت راه و شهرسازی برای ۱۱ کیلومتر، هزار یلیارد تومان اعتبار لازم است که مقرر شد جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم و وزارت نیرو هم تخصیص اعتبارات دولتی لازم را برای تسریع در این پروژه اعمال کند.

وی گفت: از محل قرارداد دولتی با قرارگاه خاتم برای اجرای فاینانس، این پروژه می تواند جزء پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء باشد که پیگیری های آن از سوی اداره کل آب منطقه ای در حال اجرا است.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      1 0
      چند تا از این پولها اختصاص داده شد. هنوزم که هنوزه کار داره چند سال پیش میخواستین چها بانده شدنش رو جشن بگیرین خدا قوت