۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
نظام رتبه بندی میثاق حاکمیت با معلمان است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

نظام رتبه بندی میثاق حاکمیت با معلمان است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مجلس در نهایت صداقت آنچه را که می توانست برای معلمان انجام داد و ان شاءالله در سال های آینده گام های دیگری نیز برداشته خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: جایگاه معلمان در کشور جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای است و مقام معظم رهبری معلمان را در اوج قله پیشرفت می دانند و اعتقاد دارند هیچ وزارتخانه ای بالاتر از وزارت آموزش و پرورش نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: نظام رتبه بندی معلمان میثاق حاکمیت با معلمان است، قدم بسیار خوبی توسط مجلس شورای اسلامی برداشته شد اگرچه به اندازه انتظار معلمان نبود اما مجلس شورای اسلامی در نهایت صداقت آنچه را که می توانست انجام داد، بی تردید نمایندگان در هر فرصتی هر کمکی که می توانند به فرهنگیان خواهند داشت.

وی افزود: فرهنگیان عزیز؛ شأن و جایگاه شما بالاتر از این حرفا است و مجلس شورای اسلامی و دولت خدمتگزار کار صادقانه شما را قدر می شناسد و پشت شما خواهد ایستاد و در سال های آینده نیز قدم های موثری را برخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازنشستگان عزیز؛ مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه عاقلانه و عالمانه ای به شما دارند، قطعا موضوعات شما را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به دغدغه افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند، افزود: در لایحه بودجه دولت گفته شده که برای حقوق بازنشستگی ۳ سال آخر را مدنظر قرار می دهم، قطعا نگاه مجلس در این باره نگاه عاقلانه و عالمانه ای خواهد بود و این موضوع را با توجه به ذهنیت نمایندگان عرض می کنم که این امر با ۲ سال انتهایی تصویب خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم نظام جمهوری اسلامی مرهون وبرگرفته اندیشه رهبر بزرگ ما امام خمینی( ره) وخون شهیدان است. مابازنشستگان صندوق باز نشستگی کشوری وبهداشت شاهد این هستیم که حضرتعالی در همه وقت نزد مردم هستیدودر جهت رسالتی که بدوش گرفتید خدمت می نمایید واز افراد بی نظیر در عرصه خدمت هستید .ولی کسانی هستند که دارند در حیطه کارشان کوتاهی از قانون میکنند واز کارشناسان کار شکن استفاده می کنند .در این راستاما بازنشستگان کشوری وبهداشت چون در بودجه همسان سازی که قرار بود طی 10 سال انجام شود متاسفانه در نظر نگرفتند خواهشمند برای حق قانونی شان مساعدت نمایید وگروه معترضین را فقط نبینید چون حقوق دیگران هم قانونی است و هم برای حرمت خون شهیدان معترض نشدندواکنون منتظر نمایندگان محترم مجلس از جمله جناب آقای حاج بابایی و....که در جریان همسان سازی حقوق وهمترازی 90 درصد بازنشستگان در جلسات گذشته حق وحقوق کارمندان وبازنشستگان هستند ببینیم که برای وفای به عهد واقدام قانونی می توانند باعث استحقاق حقوق آنان شوند یا نه؟چون تا کنونکارشناسان محترم جدید شما به سوابق قانونی همسان سازی وهمترازی
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 0
      نه که معلما خیلی کار می کنند همه دانش آموزان از مدرسه فراری هستند اگه خوب کار می‌کردند ۹۷۰ هزار دانش آموز ترک تحصیل نمی کردند این مجلس فقط بیکار پرور و به شکل های بیکار اهمیت میده ای کاش اون بودجه رو که به معلما اختصاص داده تو تولید هزینه می کردند تا حداقل جوان‌ها سر کار میرفتند