۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تنها ۳۰ درصد اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شده است
استاندار بوشهر:

تنها ۳۰ درصد اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شده است

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر گفت: از مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی، تنها ۳۰ درصد محقق شده و وزارت نفت باید به تعهدات خود عمل کند.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در مدت ۷۵ روزی که وارد مدیریت استان شده‌ام، همه توان و ظرفیت خود را برای اعتلای استان در تمام عرصه‌ها به کار گرفته‌ام و امیدوارم با تلاش جمعی بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

وی افزود: در انتصاب مدیران، شاخصه‌های مختلفی مد نظر قرار دارند که جوانگرایی و تخصص و تعهد و انقلابی بودن از مهم‌ترین شاخصه‌هاست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برای تحقق مطالبات مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و به تمام مدیران دستور داده‌ام تا حد توان و با بالاترین ظرفیت خود برای رفع مشکلات مردم بویژه در مناطق محروم تلاش و فعالیت کنند.

محمدی زاده بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌هایی که مطالبات مردمی دارد و مورد نیاز فوری مردم است، در دستور کار مدیریت ارشد استان است و برای این مهم از همه امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ساماندهی ته‌لنجی به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته و شخص رئیس جمهور تاکید دارند که این مساله تعیین تکلیف شده تا مردم بتوانند از برکات دریا و اقتصاد دریامحور بهره مند شوند.

استاندار بوشهر افزود: تقویت اقتصاد دریامحور از اولویت‌های استان بوشهر است و در حوزه پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس و پرورش آبزیان، برنامه‌های متنوعی داریم.

محمدی زاده به بحث اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی مصوبه ارزشمندی است که باید عملی شود ولی تاکنون فقط ۳۰ درصد از این مصوبه عملی شده و نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی و سایر صنایع استان باید افزایش یابند.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha