۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان فقط بخشی از هزینه خریداری کارخانه را پرداخت کرده است
استاندار زنجان:

مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان فقط بخشی از هزینه خریداری کارخانه را پرداخت کرده است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان تنها بخشی از هزینه خریداری کارخانه در سال ۹۲ را پرداخت کرده است، گفت: ۴۵ میلیارد تومان هزینه خرید این کارخانه بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان،گفت: در حال حاضر هیچ یک از مسائل مربوط به بدهی ها و معوقات پرداخت ها در خصوص روغن نباتی جهان را در نظر نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه افزایش تولیدات کارخانه با ظرفیت بالا بر اساس دستور و تاکیدات رئیس جمهور در سفر  به استان زنجان در اولویت است،اظهار کرد: مدیرعامل کارخانه جهان باید همه معوق‌های شرکت اعم از مطالبات اداره مالیات و تامین اجتماعی را پرداخت کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه در این خصوص بیت المال ضایع شده است،ابراز کرد: ما فراتر از قانون برای این شرکت اقدامی انجام نخواهیم داد و با قوت پیگیر باز گرداندن بیت المال هستیم.

افشارچی تاکید کرد: مدیرعامل کارخانه جهان باید همه معوق‌های شرکت اعم از مطالبات اداره مالیات و تامین اجتماعی را پرداخت کند. 

وی با بیان اینکه ما فراتر از قانون برای شرکت روغن نباتی جهان اقدامی انجام نخواهیم داد، افزود: با قوت پیگیر باز گرداندن بیت المال هستیم.

استاندار زنجان تاکید کرد: جلسات آینده باید در راستای پیگیری مصوبات این جلسه برگزار شود و در جلسات ستاد تسهیل، برای ارزیابی هرچه بهتر اقدامات صورت گرفته گزارش تصویری ارائه شود. 

افشارچی به ماهیت جلسات تشکیل شده برای حل مشکل واحدهای تولیدی  اشاره کرد و ابراز داشت: مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان فقط بخشی از هزینه خریداری کارخانه در سال ۹۲  را پرداخت کرده و  ۴۵ میلیارد تومان هزینه خرید این کارخانه بوده که تنها ۱۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و هنوز حتی بقیه چک‌ها هم پرداخت نشده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha