طرح تشدید فعالیت های نظارتی بر سطح بازار کالاهای پرمصرف شب یلدا
کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد؛

طرح تشدید فعالیت های نظارتی بر سطح بازار کالاهای پرمصرف شب یلدا

کارگروه تنظیم بازار در جلسه خود مصوب کرد که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و سایر دستگاه‌های نظارتی ذیربط، ضرورت طرح تشدید فعالیت های نظارتی بر سطح بازار کالاهای پرمصرف شب یلدا را در دستور کار قرار دهند.

به‌ گزارش بازار به نقل از شاتا، پیرو تصمیمات جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص ضرورت برنامه ریزی مناسب برای تامین مکفی کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و همچنین نزدیکی شب یلدا، وزارت جهاد کشاورزی نیز مکلف است نسبت به افزایش عرضه کالاهای مورد نیاز شب یلدا و ارائه طرح ویژه تنظیم بازار ایام پایانی سال اقدام نماید.

همچنین درخواست شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص افزایش مهلت رفع تعهد ارزی وارد کنندگان گوشت و مرغ منجمد طرف قرارداد این شرکت از سه ماه به شش ماه در جلسه مطرح و ضمن تایید پیشنهاد ارائه شده، مقرر شد موضوع در کارگروه نظارت و تخصیص ارز مطرح و مجوز مورد نیاز مصوب و ابلاغ گردد.

در این ستاد همچنین با توجه به پیشنهاد حذف ارز ترجیحی تامین کالاهای اساسی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و تبعات ناشی از این تصمیم و تاثیر آن بر تنظیم بازار کالاها، مقرر شد سازمان برنامه و بودجه گزارش تحلیلی از آثار موارد پیش بینی شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت بر تنظیم بازار کالاها را در جلسه آینده کارگروه ارائه نماید.

کد خبر: ۱۲۳٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha