۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۴ میلیون تردد از محورهای مواصلاتی استان سمنان انجام شد
در تعطیلات نوروزی؛

۴ میلیون تردد از محورهای مواصلاتی استان سمنان انجام شد

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی چهار میلیون و ۱۱ هزار تردد از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی چهار میلیون و ۱۱ هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت‌شده است، اظهار داشت: این آمار نسبت به طرح نوروزی سال گذشته، ۶۲ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا علت اصلی کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری بود، افزود: طی این مدت ۱۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه در این مدت آمار خودروهای ورودی به استان ۶۳ درصد کاهش داشته است، یادآور شد: مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تمامی پتانسیل آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها است.

منصور کیایی رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت را بهترین روش برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس دانست و گفت: خانه امن‌ترین مکان برای حفظ سلامت مردم محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha