۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
وعده وزیر نیرو برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام بخش انرژی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد

وعده وزیر نیرو برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام بخش انرژی

نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نیرو در نشست این کمیسیون قول داد تا پروژه‌های نیمه تمام در بخش انرژی به بهره برداری برسد.

به گزارش بازار، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در خصوص محورهای نشست امروز این کمیسیون که با حضور وزیر نیرو برگزار شد گفت: دراین جلسه

وزیر نیرو ابتدا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه دربخش‌های مختلف به اعضای کمیسیون ارائه داد و در ادامه نمایندگان سوالات خود را از آقای محرابیان وزیر نیرو مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از سوالات مطرح شده در خصوص چرایی تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف وزارت نیرو بود.

به گفته آقای نخعی وزیر نیرو در این جلسه به نمایندگان قول داد که با استفاده از اختیارات قانونی و همچنین تسهیلاتی که در بودجه سال ۱۴۰۱ در بخش انرژی اختصاص می‌یابد، بخش مهمی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف نیرو شامل سد و نیروگاه‌ها، اتمام و به بهره برداری برسد.

نخعی افزود: کمیسیون انرژی مجلس اقدامات نظارتی خود را برای پیشبرد طرح‌ها و اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این زمینه با دعوت از مسئولان وزارت نیرو و درخواست گزارش، انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha