۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
بازار زنجان باید به صورت آنلاین رصد شود
استاندار زنجان:

بازار زنجان باید به صورت آنلاین رصد شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه بازار در استان زنجان باید به صورت آنلاین رصد شده و راستی آزمایی شود، گفت: به شکایات مطرح شده در شهرستان‌ها باید به جد توجه شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت کنترل روغن موتور و حل مشکلات آن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مشکلات به خوبی احصا شده است.

وی از کاهش ۴۰ درصدی شکایات در خصوص قیمت روغن موتور در استان  زنجان خبر داد و اظهار داشت: باید با حل مشکلات میزان شکایات در حوزه روغن موتور کاهش پیدا کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تنظیم بازار در بخش‌های مختلف با احصای مشکلات انجام می‌شود، گفت: ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای کنترل قیمت گوشت، قیمت‌گذاری دستوری و برخورد جدی با تخلفات است.

افشارچی تاکید کرد: باید آنالیز قیمت گوشت بهتر انجام شود و این آنالیز طی هفته آینده باید ارائه شود. 

وی ابراز داشت: بازار باید به صورت آنلاین رصد شده و راستی آزمایی شده و به شکایات مطرح شده در شهرستان‌ها باید به جد توجه شود. 

استاندار زنجان  گفت: فعالیت فروشگاه‌های مجازی در استان زنجان خوب است و ایجاد رقابت سالم و عرضه گوشت با قیمت تعادلی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های درون و برون استانی و اعمال نظارت و کنترل‌های صنفی پیشنهاد مطلوبی در این زمینه مهم و ضروری است.

افشارچی یاد آورشد: بر اساس آنالیزهای ارائه شده قیمت عرضه گوشت قرمز در بازار و میدان فروش احشام استان زنجان تفاوت معناداری دارد و این تفاوت به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده که این امر پذیرفتنی قابل قبول نیست. 

وی با بیان اینکه هم اکنون تعدادی از فروشگاه‌ها  در استان زنجان به صورت اینترنتی به فروش اقلام به ویژه گوشت قرمز مبادرت می‌کنند،افزود: در واقع ابزارهای فشار به بازار است.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha