۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
تامین گاز واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت است
استاندار سمنان:

تامین گاز واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت است

سمنان- استاندار سمنان گفت: با توجه به قرار گیری در فصل سرد سال به معاونت اقتصادی ماموریت داده شده که مشکلات تامین گاز و برق مجموعه های تولیدی استان را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی در نشست تخصصی رونق تولید در گروه تولیدی شیرین نوین که ظهر سه شنبه در این واحد تولیدی برگزار شد با بیان اینکه کمک به سرمایه گذار صرفا پرداخت تسهیلات و موارد مادی و اقتصادی نیست، تاکید کرد: تلاش برای تامین زیرساخت ها در راستای رونق تولید در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات تولید و زمینه سازی برای دست یافتن به رونق تولید در واقع یکی از سیاست هایی است که به کمک به سرمایه گذاران منجر می شود، افزود:  تمام موانع در راستای فعالیت و رونق تولید در این مجموعه برطرف خواهد شد.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ موجب استحکام خانواده ها خواهد شد و از این بابت اهمیت ویژه ای دارد، تاکید کرد:  در این راستا باید تلاش کرد تا با ایجاد اشتغال در راستای تحقق این مهم گام برداریم .‌

هاشمی با بیان اینکه  نگاه جزیره ای و بخشی ، آفتی در مسیر توسعه و رشد در سطح استان محسوب می شود که باید از آن دوری کرد، تاکید داشت: هر بخش باید به خوبی رسالت های خود را انجام دهد تا به مشکل برنخوریم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت ها در استان سمنان ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: حفظ اشتغال و سپس ایجاد شغل جدید در سیاست های اقتصادی استانداری سمنان قرار دارد.

استاندار سمنان درباره فصل سرد سال و احتمال کمبود گاز، تاکید کرد: معاون اقتصادی استاندار ماموریت دارد تا با بسیج تمامی امکانات ، مشکل تامین گاز و برق در این مجموعه تولیدی را در اسرع وقت برطرف کند تا شاهد حمایت از تولید باشیم.

کد خبر: ۱۲۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha