۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
فردا شرایط بازگشایی واحدهای صنفی تعیین تکلیف می شود
رئیس اتاق اصناف تهران به بازار خبر داد:

فردا شرایط بازگشایی واحدهای صنفی تعیین تکلیف می شود

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: فردا صبح (یکشنبه ۱۷ فروردین) در جلسه ای که با حضور استاندار تهران برگزار می شود شرایط بازگشایی اصناف مشخص می شود.

قاسم نوده فراهانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تا ۲۳ فروردین ماه فقط صنوفی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده اجازه فعالیت و بازگشایی واحدهای صنفی خود را به منظور تامین مایحتاج مردم را دارند.

وی افزود: ملاک فعالیت واحدهای صنفی اطلاعیه هایی است که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود و هیچ یک از اصنافی که در اطلاعیه اولیه این ستاد نامی از آنها برده نشده است اجازه فعالیت تا ۲۳ فروردین را ندارند.

رئیس اسبق اتاق اصناف ایران ادامه داد: فردا جلسه ای با حضور استاندار تهران برای تعیین تکلیف فعالیت سایر صنوف و ارائه  بسته پیشنهادی برای بازگشایی آن دسته از واحدهای صنفی که مردم به خدمات آنها نیاز دارند، برگزار می شود.

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: اما در نهایت ملاک بازگشایی و شروع به فعالیت واحدهای صنفی اطلاعیه های ستاد ملی مقابله با کرونا است زیرا حفظ جان و سلامت مردم اولویت همه ما است.

وی درباره پیشنهاد بازگشایی برخی صنوف مانند تعمیرگاهها و... و. گفت: بدون تردید نمی توانیم اجازه دهیم همه تعمیرگاهها باز باشند زیرا این امر مستلزم فعالیت فروشندگان لوازم یدکی است اما برای پاسخگویی به نیازهای مردم در این زمینه پیشنهاد فعالیت تعمیرگاههای مجاز که تعدادآنها محدود است و امکان فروش لوازم یدکی را نیز دارند در استانداری مطرح خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۲٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha