۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
امروز؛ فروش ۱۲۱۷ پارتی کالا در مزایده سازمان اموال تملیکی
رئیس سازمان اموال تملیکی خبر داد

امروز؛ فروش ۱۲۱۷ پارتی کالا در مزایده سازمان اموال تملیکی

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: مزایده امروز یکی از بزرگترین مزایده‌های برگزار شده توسط این سازمان است که در آن هزار و ۲۱۷ پارتی کالا به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش بازار، عبدالمجید اجتهادی در حاشیه دومین مزایده سازمان اموال تملیکی در جمع خبرنگاران افزود: این مزایده برای فروش کالاهای خرد نیست بلکه کالاها به صورت عمده در آن به فروش می‌رسند ضمن اینکه بزودی مزایده‌های الکترونیکی برای خرده فروشی کالاها برگزار و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

اجتهادی درباره خودروهای دپو شده در انبارهای این سازمان نیز گفت: سازمان اموال تملیکی، طرحی را به دولت ارائه کرده که در صورت تایید، خودروهای بالای دو هزار و ۵۰۰ سی سی، به شرط صادرات امکان فروش پیدا خواهند کرد ضمن این که خودروهای زیر دو هزار و ۵۰۰ سی سی و خودرهای داخلی هم که ممنوعیت فروش ندارند در مزایده‌ها عرضه خواهند شد.

در حاشیه این نشست، میرمعینی مدیر جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی، درباره حجم رقم ریالی کالاهای عرضه شده در این مزایده گفت: در مزایده امروز، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کالا عرضه خواهد شد که ارزش آن‌ها بین ۶۵ تا ۶۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: البته باید تاکید کرد تنها روشی که می‌توان انبارهای سازمان اموال تملیکی را خالی کرد عرضه کالاهایی با قیمت‌هایی بیش از این است، زیرا کالاهایی که امروز عرضه می‌شوند همه کالاهای حراج‌های متوسط هستند و سازمان در تلاش است تا به زودی برای عرضه کالاهایی با ارزش بالاتر هم حراج‌هایی را برگزار کند.

کد خبر: ۱۲۳٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha