۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
فروش ویژه پسته ممتاز کرمان مخصوص شب یلدا با قیمت ارزان

فروش ویژه پسته ممتاز کرمان مخصوص شب یلدا با قیمت ارزان

فروشگاه اینترنتی محصولات طبیعی و محلی درکام توانسته با همکاری یک باغدار باسابقه کرمانی، پسته شب یلدا را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از سایت الف، در حالی که حدود یک هفته مانده به یلدا قیمت پسته در برخی از فروشگاه‌ها به ۴۰۰ هزار تومان هم رسیده است، فروشگاه اینترنتی محصولات طبیعی و محلی درکام توانسته با همکاری یک باغدار باسابقه کرمانی، پسته شب یلدا را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد.

فروش پسته ممتاز کرمان مستقیم از باغدار با قیمت مناسب

اگر قصد خرید پسته تازه و درجه یک با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید پسته ممتاز کرمان، برداشت شهریور ۱۴۰۰ را دست اول از باغدار و از طریق سایت درکام تهیه کنید.

فروشگاه درکام که به صورت مستقیم با باغداران و کشاورزان نقاط مختلف ایران همکاری می‌کند در جشنواره یلدا، پسته ممتاز زرند کرمان را با خرید مستقیم از تولیدکننده، زیر قیمت بازار به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید تا پایان امشب (۲۳ آذر) هر کیلو پسته ممتاز کرمان را با تخفیف ویژه یلدا به قیمت ۲۹۵ هزار تومان تهیه کنید؛ هم‌چنین در صورتی که این محصول را در مقدار ۳ کیلو سفارش دهید، قیمت هر کیلو پسته برای شما ۲۸۰ هزار تومان می‌شود و نسبت به قیمت عادی، مجموعا ۱۲۰ هزار تومان تخفیف می‌گیرید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۵۷ تماس بگیرید و یا با بر روی لینک www.dorkam.com کلیک کنید.

پسته ممتاز کرمان را بیشتر بشناسید

پسته ممتاز کرمان، یکی از انواع پسته‌های صادراتی استان کرمان است که به دلیل طعم خوب و چربی بیشتر در حجم بالایی صادر می‌شود. این پسته اندازه متوسط و پوست نسبتا نازکی دارد و به همین دلیل وزن مغز آن نسبت به سایر پسته‌ها کمی بیشتر است. بسیاری از باغداران پسته در کرمان از این پسته برای مصرف شخصی خود استفاده می‌کنند زیرا برخلاف برخی از پسته‌ها که صرفا اندازه درشت و ظاهر قشنگی دارند، این پسته دارای طعم و کیفیت متفاوت و خوشمزه‌ای است.

کد خبر: ۱۲۳٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha