۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
هشدار به دولت درباره فروش اموال و دارایی های بدون سرمایه گذاری مولد
عضو کمیسیون عمران مجلس با بازار مطرح کرد

هشدار به دولت درباره فروش اموال و دارایی های بدون سرمایه گذاری مولد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش اموال و دارایی های دولت برای صرف در امور جاری همچون حقوق و دستمزد راهبردی کوتاه مدت با منابعی محدود است.

 سید البرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بخشی از  اظهارات و راهکارهای اقتصادی رییس جمهور در گفتگوی بی واسطه با مردم گفت: آقای رییسی، از فروش اموال و داریی های دولت سخن گفتند و این باعث بروز برخی سوالات و شبهات شده است.

 حسینی با بیان این که " تا چه زمانی می توان به فروش اموال برای هزینه در امور جاری ادامه داد؟" تصریح کرد: فروش اموال و دارایی ها برای صرف در امور جاری همچون حقوق و دستمزد راهبردی کوتاه مدت با منابعی محدود است.

 این نماینده مجلس اظهارداشت: باید مشخص شود تا چه زمانی می توان این راهکار را ادامه داد و آیا اساس چنین امری به صلاح و صرفه و در راستای منافع ملی هست؟

 عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: فروش دارایی ها بدون سرمایه گذاری مولد، اقدامی چالش برانگیز است چرا که سرمایه گذاری های مولد می تواند سرمایه فعلی را افزایش دهد و در واقع گذرگاهی است که سبب توسعه یافتگی می‌شود و می‌تواند بر رشد اقتصادی، درآمد سرانه و اشتغال تاثیر مثبت داشته باشد و در نهایت بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

 این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد با تغییر گفتمان دولت، اعتماد عمومی مردم به عنوان مهم ترین سرمایه و دارایی واقعی کشور، دوباره احیا شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha