بازدید «ستاری» و «فاطمی امین» از محصولات دانش بنیان صادراتی
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید «ستاری» و «فاطمی امین» از محصولات دانش بنیان صادراتی

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) بازدید به عمل آوردند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) بازدید به عمل آوردند. این بازدید پس از پایان بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات انجام شد.

خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد.

این خانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­ها در بازارهای جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شده است.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، تعامل با کارگزاران صادراتی EMC ها، دعوت از مهمانان و هیئت ‌های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران است.

بستر ihit، بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آن‌ها در سطح بین‌المللی است و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMC ها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند.

بازدیدکنندگان خارجی نیز می توانند در قالب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدیده کرده و متناسب با نیازهای خود از محصولات عرضه‌شده در آن استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha