۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کاهش حقوق معلمان خرید خدمات را از دولت انتظار نداشتیم
نماینده مردم چابهار در مجلس:

کاهش حقوق معلمان خرید خدمات را از دولت انتظار نداشتیم

سعیدی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش حقوق معلمان خرید خدمات را از دولت محرومان انتظار نداشتیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی با انتقاد از کسر حقوق معلمان خرید خدمات گفت: معلمان طرح خرید خدمات مظلوم ترین اقشار در سیستم آموزش و پرورش کشور هستند، نیروهای خرید خدماتی مانند سایر معلمان در هفته ۲۴ ساعت تدریس دارند اما حقوق دریافتی آنها کمتر از ۲ میلیون تومان است که با تاخیر زیادی پرداخت می شود؛ سختی کار در استان‌های محرومی نظیر سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و...را دارند و متاسفانه از مزایای بیمه و مرخصی معقول هم بی بهره هستند.

دریافتی ماهانه معلمان خرید خدمات نصف شد
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال گذشته شخصا این موضوع را پیگیری کرده و منجر به طرح سوال در خصوص دریافتی ماهانه معلمان خرید خدمات از وزیر آموزش و پرورش و اجرای شیوه نامه های ابلاغی شد که بر اساس همان شیوه نامه میزان دریافتی این گروه از معلمان به حداقل قانون کار افزایش یافت و از مزایایی همچون بیمه هم بهره مند شدند. به تازگی طی اتفاق عجیب و ناخوشایند میزان دریافتی این معلمان خرید خدمات از طریق شرکت‌های خاص به نصف کاهش یافته است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: کاهش حقوق معلمان خرید خدمات را از طرف دولتی که به دولت محرومان نام گرفته است، انتظار نداشتیم. طی پیگیری‌های صورت گرفته عنوان کرده‌اند که دیوان محاسبات این اقدام را انجام داده و باعث شده تا این گروه از معلمان از تمام مزایا و خدمات محروم شوند. از همین تریبون به هر نهاد، سازمان و ارگانی که به احقاق حقوق حق این گروه از معلمان بی توجهی کرده؛ این تذکر را می دهم و از تمام ظرفیت‌های قانونی و نظارتی برای برطرف شدن مشکل استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی رئیس مجلس درمورد رفع مشکلات معلمان خرید خدمات اطمینان داریم این موضوع رسیدگی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اعظم IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 0
      من یک معلم خرید خدماتم وواقعا با تمام توانم خدمت میکنم چرا در حق ما این همه کوتاهی میشود