۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
لزوم افتتاح حساب در بانک سپه برای خروج از کشور مشمولان

لزوم افتتاح حساب در بانک سپه برای خروج از کشور مشمولان

سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: مشمولان متقاضی خروج از کشور باید در بانک سپه حساب جدید افتتاح و برای ثبت اینترنتی آن اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به ادغام برخی از بانک‌ها با سامانه جامع بانک سپه (سامانه امید) و به منظور سهولت در رسیدگی به درخواست‌های مشمولان متقاضی خروج از کشور موقت، ثبت اینترنتی درخواست‌های مشمولان در درگاه خدمات الکترونیک انتظامی epolice.ir تنها با ارائه حساب جدید بانک سپه امکان پذیر است.

مشمولان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سپه و افتتاح حساب به نام خود، مقدمات ثبت درخواست خروج از کشور خود را فراهم و سپس در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی epolice.ir اطلاعات شماره حساب سپه خود را وارد کنند.

این اقدام جهت سهولت دریافت و استرداد ودیعه‌های سپرده شده انجام می‌گیرد و در صورت ارائه نشدن شماره حساب جدید سامانه جامع بانک سپه، درخواست خروج از کشور موقت مشمول ثبت نمی‌شود و در نهایت استرداد ودیعه آنان با مشکل و تاخیر مواجه خواهد شد.

مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha