۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
حراست بازوی نظارتی و یاور امین بانک است
مدیرعامل بانک سینا:

حراست بازوی نظارتی و یاور امین بانک است

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست با اشاره به نقش ارزنده حراست در فعالیت بانکی گفت: حراست یار و مشاور امین و چشم همیشه بیدار و ناظر بانک است.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، سید ضیا ایمانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گمنام که با نثار خون خود نظام و انقلاب را بیمه کردند، افزود: آذرماه هر سال مصادف با یکی از شگفت انگیزترین عملیات های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است. عملیات بسیار حساس محرم با رمز یا زینب(س) که در سال ۱۳۶۱ در منطقه زبیدات، دهلران و مهران اتفاق افتاد و شهیدان زیادی نیز تقدیم نظام اسلامی شد.

وی با بیان آنکه امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است تصریح کرد: صیانت از یاد و نام این عزیزان بخشی از وظیفه سنگین حراست است و یادمان باشد که حراست یکی از نهادهایی بود که بر پایه خون شهدا و با نهال انقلاب شکل گرفت و این امر مسئولیت آن را در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات سنگین می سازد. وظیفه حراست به ویژه در بانک سینا که جزو زیر مجموعه های یک نهاد انقلابی و ارزشی است اهمیتی دو چندان دارد.

ایمانی با اشاره به تغییر ساختار حراست در بانک سینا و بسط آن تا مناطق گفت: صیانت از بانک که مسئولیت نگهداری از امانات و سپرده های مردم را برعهده دارد، وظیفه ای سنگین و بسیار مهم است؛ لذا به لحاظ ساختاری و نظارتی و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، حراست استانها در ساختاری به نام حوزه شکل گرفتند تا در تصمیم گیریها و فرایندهای نظارتی حضور موثرتری داشته باشند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: حراست و بازرسی دو بازوی نظارتی در استان‌ها هستند و همکاران این بخشها باید با تلاش و جدیت به مسائل بانک حساس باشند و با تقویت مهارتها، دانش و تخصص خود در حوزه های مختف بانکی، اقدامات نظارتی لازم را در راستای حفاظت و صیانت از ارکان بانک صورت دهند و ضمن ریشه یابی مشکلات، بانک را در پیشبرد فعالیت ها یاری رسانند.

در بخشی از این همایش، امیرعلی ابراهیمی مدیر حراست بانک سینا نیز ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت ارشد در جهت بهبود ساختار و جایگاه این مدیریت در بانک، گفت: مدیریت حراست تمام تلاش خود را برای پیاده سازی برنامه ها و راهکارهای نظارتی مبتنی بر شیوه های علمی از طریق تقویت دانش و تجربه کارکنان و برگزاری دوره های آموزشی مختلف اجرایی خواهد ساخت.

وی در ادامه، گزارشی از وضعیت عملکردی این مدیریت ارائه داد.

گفتنی است در همایش سراسری یک روزه مدیریت حراست بانک سینا مطالب و نکات آموزشی مختلفی با حضور مقامات حراست مدعو از بانک مرکزی، بنیاد مستضعفان و اساتید دانشگاه مطرح شد.

کد خبر: ۱۲۳٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha