۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
زنجان ۳۲ روستای هدف گردشگری دارد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

زنجان ۳۲ روستای هدف گردشگری دارد

زنجان - مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، از وجود بیش از ۳۲ روستای هدف گردشگری در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی منطبق با استعداد و ظرفیت روستا تقویت‌ شود.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: وجود شهرها و روستاهای مستعد استقرار زیر ساخت ها ی گردشگری و محورهای شاخص فرهنگی و تاریخی و اکو توریستی و ۱۸ منطقه نمونه و هشت روستای مصوب ملی و بین اللملی باعث شده این استان در زمینه جذب گردشگر موفق عمل کند.

وی از وجود بیش از  ۳۲ روستای هدف گردشگری در استان خبر داد و اظهار داشت: در بخش گردشگری روستایی برنامه ششم توسعه، توجه به روستاهای دارای قابلیت گردشگری جایگاه ویژه‌ای دارد. 

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: در روستاهای هدف گردشگری باید فعالیت‌های اقتصادی منطبق با استعداد و ظرفیت روستا تقویت‌ شود و توسعه یابد.

ارجمند ابراز داشت: توسعه گردشگری در توسعه پایدار روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این میان نقش این روستاها در جذب گردشگری و توسعه اقتصادی استان بسیار موثر است.

وی  با بیان اینکه هدف زنجان در حال گذر از معبر به مقصد گردشگری است، تاکید کرد: در دنیا از گردشگری در توزیع عادلانه ثروت استفاده می‌شود چرا که این مهم هدف اقتصادی گردشگری بوده و باید زیر ساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در استان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: اگر می خواهیم اشتغال در استان توسعه یابد باید به صنعت گردشگری بیشتر توجه شود.

کد خبر: ۱۲٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha