۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
بررسی تحلیلی کمپین تبلیغاتی بیمه رو از بازارش بخر

بررسی تحلیلی کمپین تبلیغاتی بیمه رو از بازارش بخر

درحال حاضر دنیای پر زرق و برق تبلیغات بیش‌از هر زمان دیگری در حال رشد و توسعه به سمت تاثیرگذاری هر چه بیشتر است. تبلیغاتی برنده‌ است که بتواند با گیرایی و گزیده‌گویی بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد.

به گزارش بازار، درحال حاضر دنیای پر رزق و برق تبلیغات بیش‌از هر زمان دیگری در حال رشد و توسعه به سمت تاثیرگذاری هر چه بیشتر است؛ اما در جایی که ما روزانه با بیش از هزاران تبلیغ در هر فرم و محتوایی مواجه هستیم، تبلیغاتی برنده‌ است که بتواند با گیرایی و گزیده‌گویی بیشترین تاثیر را روی مخاطب خود فقط در یک نگاه بگذارد. این روزها بیمه‌بازار در حال برگزاری کمپین جدیدی با عنوان «بیمه رو از بازارش بخر!» است که در این نوشتار قصد داریم باهم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم.

از بازار بیمه تا بیمه‌بازار

بیمه‌بازار که در سال ۱۳۹۵ کسب‌وکار خود را راه اندازی کرد، با بیش‌از ۵ سال سابقه فعالیت موثر در صنعت بیمه آنلاین، در حال حاضر به عنوان یکی از بازیگران اصلی استارت‌آپ‌های آنلاین بیمه در ایران درحال خدمت‌رسانی به مردم است.

ارزش پیشنهادی بیمه‌بازار، بر اساس آنچه در شعارهای تبلیغاتی این استارت‌آپ مکررا بیان شده است، فراهم آوردن امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه برای کاربران است. در کمپین اخیر که از ابتدای آذرماه ۱۴۰۰ آغاز شد، نیز شاهد بودیم که بیمه‌بازار در حال تلاش برای تبدیل شدن به بازار مرجع خرید آنلاین بیمه با تبلیغات اثرگذار محیطی و دیجیتال است.

چرا بیمه رو از بازارش بخر؟

با توجه به اینکه خدمات فروش آنلاین بیمه، عملکردی شبیه به حلقه‌ی ارتباطی میان بیمه‌گر و بیمه‌گذار را انجام می‌دهد، ارزش‌های پیشنهادی یک کسب‌وکار خرید بیمه آنلاین مهم‌ترین سنگ بنای شعارها و کمپین‌های تبلیغاتی آن به حساب می‌آید. مفهوم اصلی این کمپین نیز حول محور بازار آنلاین می‌چرخد، جایی که می‌توان تمامی خدمات مربوط به خرید بیمه‌نامه و صادر شدن آن را با سرعت بالا و به راحتی انجام داد.

با توجه به اینکه تمامی ابعاد آفلاین و آنلاین کمپین بر شعار تبلیغاتی گویا و گیرای «بیمه رو از بازارش بخر!»  برنامه‌ریزی شده است، کلمه‌ی بازار را می‌توان برای استنتاج مفاهیم بیشتری مورد بررسی قرار داد. استفاده هوشمندانه از کلمه‌ی بازار، با زبان بی‌زبانی به مخاطب خود مفهوم جامعیت و مرجعیت را القا می‌کند. بنابراین اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، بیمه‌بازار با این کمپین به مخاطبانش گفته است: شما به دنبال خرید هر نوع بیمه‌ای هستید، می‌توانید از بازار آنلاینش آن را خریداری کنید!

بررسی تحلیلی کمپین تبلیغاتی بیمه رو از بازارش بخر

طراحی بصری بیلبوردها در فضای تبلیغاتی آفلاین نیز، کاملا یادآور نام برند است و با یک نگاه به راحتی به ذهن مخاطب می‌نشیند. این نوع طراحی‌های بیلیورد که اخیرا در فضای تبلیغات بیشتر شاهد آن هستیم، سعی دارند تا فقط با استفاده از کلمات و بازی با ترتیب قرارگیری آن‌ها برای چند ثانیه مخاطب را در حالت مکث و تمرکز برای خوانش عبارت یا جمله ترغیب کنند و برای تبلیغات محیطی، همان چند ثانیه کافی‌ست تا میزان اثرگذاری تبلیغ بر ذهن مخاطب را به شدت افزایش دهد.

از بازار تا خرید؛ انتخابی بهتر با گزینه‌های بیشتر

نوع جهت‌گیری بخش دیجیتال کمپین «بیمه رو از بازارش بخر!» در فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به سمت پرداختن به مفهوم انتخاب رفته است. در این راستا، بیمه‌بازار سعی کرده است تا با تمرکز بر مفهوم جامعیت که در دل کلمه‌ی بازار نهفته است، بر امکان دسترسی و انتخاب آگاهانه تمرکز کند. بر اساس این ایدئولوژی، هر چه گزینه‌های بیشتری در دسترس داشته باشیم، احتمال این‌که در نهایت انتخاب بهتری داشته باشیم بیشتر است. با استفاده از این مفهوم و هم‌سویی آن با شعارهای تبلیغاتی، می‌توان از کمپین بیمه‌بازار انتظار دستیابی به موفقیت قابل ‌توجهی را داشت.

کد خبر: ۱۲۳٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha