۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
تکمیل ۱۲۰ پروژه نیمه تمام شهرستان جم
فرماندار جم خبر داد:

تکمیل ۱۲۰ پروژه نیمه تمام شهرستان جم

بوشهر- احمدپور فرماندار جم از تکمیل ۱۲۰ پروژه نیمه تمام شهرستان جم خبر داد.

سید محمد احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جم نیاز به حرکت جهادی و انقلابی برای توسعه همه جانبه دارد و اگر دست به دست هم دهیم، قطعا به نتایج مطلوب می‌رسیم.

 وی افزود: بیشترین تلاش و سعی خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان جم به کار می‌گیریم و امیدوارم با تامین اعتبارات مورد نیاز به اهداف از قبل پیش بینی شده برسیم.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: تکمیل مسیر مهم و استراتژیک جم به فیروزآباد که استان بوشهر و فارس را به هم متصل می‌کند از اولویت‌های حوزه راهسازی است و امسال شاهد سرعت بخشیدن به این پروژه خواهیم بود.

احمدپور از تکمیل ۱۲۰ پروژه نیمه تمام شهرستان جم خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های نیمه تمام که دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی هستند، تکمیل خواهند شد تا مردم از برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه سند جامع شهرستان جم تدوین می‌شود یادآور شد: با تلاش نخبگان و معتمدان شهرستان، سند جامع توسعه شهرستان جم تدوین می‌شود و به عنوان چراغ راه شهرستان خواهد بود.

فرماندار جم تصریح کرد: رسانه‌ها بازوان قدرتمند برای توسعه و پیشرفت هستند و از اهالی رسانه در شهرستان جم انتظار داریم با نقد مشفقانه به ما کمک کنند تا بتوانیم بر مشکلات و معضلات غلبه کنیم و مسیر پیشرفت را طی کنیم.

کد خبر: ۱۲۲٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha