۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
 مقدمات ترخیص کالاهای دپوشده از بندر امیرآباد فراهم شده است
معاون بندری منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

مقدمات ترخیص کالاهای دپوشده از بندر امیرآباد فراهم شده است

بهشهر- موسی پور، معاون بندری منطقه ویژه اقتصادی امیراباد با اشاره به اتمام مهلت ضرب الاجل دادگستری مازندران برای ترخیص کالاهای متروکه در بندر گفت: مقدمات ترخیص کالاها فراهم شده است.

محمدعلی موسی پور در گفتگو با خبرنگار بازار درباره ترخیص کالاهای دپو شده در بندر امیرآباد با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری استان از بندر و کالاهای دپو شده اظهار داشت: طی این بازدید ضرب العجل یکماهه برای ترخیص کالا تعیین شد.

وی با اظهار اینکه سازمان اموال تملیکی به عنوان متولی ترخیص کالای متروکه امکان بارگزاری کالا در سامانه بازارگاه را نداشته است،ادامه داد: در آن بازدید مقرر شد با نظارت دادستانی شهرستان، محموله جو و ذرت دپو شده به سازمان پشتیانی امور دام برای عرضه در بازار واگذار شود.

وی با عنوان اینکه نشست های مشترکی بین دستگاه های مرتبط تاکنون برگزار شده است، تصریح کرد: بنا براظهارات مدیران اموال تملکی و پشتیبانی امور دام توافق های لازم انجام شده و مجوزهای لازم از دستگاه دریافت شد و برخی از محموله ها در مرحله مکاتبه با گمرک برای تغییر نام و توزیع از طریق بازارگاه است.

موسی یاداور شد: علاوه براین نمونه گیری از برخی محموله ها توسط دامپزشکی و استاندارد انجام شد، هرچند تاکنون محموله از بندر ترخیص نشد ولی امیدواریم در هفته جاری شاهد اقداماتی در این زمینه باشیم.

معاون بندری بندر امیرآباد تصریح کرد: در حال حاضر متولی اموال متروکه سازمان اموال تملیکی است.

به گزارش بازار بیش از ۴۷۰ هزار تن نهاده های دامی در بنادر مازندران دپو شده است.

کد خبر: ۱۲۲٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha