۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
رتبه بندی کنونی معلمان بیشتر یک همسان سازی است
وزیر آموزش و پرورش:

رتبه بندی کنونی معلمان بیشتر یک همسان سازی است

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی کنونی معلمان بیشتر یک همسان سازی است نه رتبه بندی و جزئیات رتبه بندی ابهاماتی دارد که باید برطرف شود.

به گزارش بازار، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: کسری معلمان را با اضافه تدریس معلمان رسمی و حق التدریس معلمان بازنشسته جبران خواهیم کرد.

وی افزود: کسر شدن حقوق معلمان خرید خدماتی مصوبه دیوان عدالت اداری است و دیوان مصوب کرده که ساعت تدریس آن‌ها از ۴۴ به ۲۴ ساعت کاهش یابد و به میزان کاهش ساعت خرید خدمات، حقوق معلمان خرید خدمات نیز کسر شده است.

نوری درباره رتبه بندی معلمان نیز گفت: رتبه بندی کنونی معلمان بیشتر یک همسان سازی است نه رتبه بندی و جزئیات رتبه بندی ابهاماتی دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: به طور قطع برای همسان سازی حقوق معلمان باید تلاش شود تا روی کیفیت آموزش معلمان اثر خود را بگذارد و معلمان حق خود را نیز بگیرند.

نوری تاکید کرد: رتبه بندی باید در سند بیاید و بعد روی آن بحث شود.

وی درباره آمادگی آموزش و پرورش برای دو مرحله‌ای شدن کنکور سراسری نیز گفت: باید ببینیم که دو مرحله‌ای شدن کنکور استرس دانش آموزان را کمتر خواهد کرد یا خیر.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:‌ کنکور استرس زاست و نباید به دانش آموزان بیشتر از این استرس وارد شود.

نوری گفت: باید ببینیم که چقدر زمینه دو مرحله‌ای شدن کنکور را داریم و ما آن را بررسی و نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد حضوری شدن امتحانات دانش آموزان افزود: باید ضعف‌های کلاس‌های مجازی دانش آموزان برطرف شود تا دانش آموزان با آمادگی بیشتری در امتحانات حضوری شرکت کنند.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha