۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
انجام تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در استان سمنان/ توزیع اقلام اساسی
سرپرست صنعت معدن و تجارت استان سمنان:

انجام تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در استان سمنان/ توزیع اقلام اساسی

سمنان- سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان از تمهیدات اتخاذشده در راستای مقابله با آثار سوء کرونا بر اقتصاد در این استان خبر داد و گفت: توزیع اقلام و برخورد با متخلفان دو محور اصلی این اقدامات است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره تمهیدات اتخاذشده در صمت استان سمنان برای خنثی کردن و یا کاهش آثار سوء کرونا در سطح استان بیان کرد: با کمک اصناف و همت مسئولان خوشبختانه کالاهای اساسی تنظیم بازار توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه کمبودی در اقلام اساسی نداریم، ابراز کرد: کالاهای اساسی مانند شکر و برنج هندی و پاکستانی با نرخ دولتی در بازار استان سمنان توزیع و به دست مردم رسیده است که خوشبختانه در این زمینه نیز مشکلی را مشاهده نکردیم.

سرپرست صمت استان سمنان بابیان اینکه در هفته اول فروردین ۱۰ تن شکر در استان توزیع‌شده است، تأکید داشت: تزریق کالاهای اساسی به بازار نه‌تنها توانست نیاز مردم را پوشش دهد بلکه حتی قیمت‌ها را نیز تا حدی کاهش داد.

تشنه دل بابیان اینکه مردم امروز در حوزه تخم‌مرغ و مرغ نیز دغدغه‌ای ندارند چراکه بازار این محصولات کنترل‌شده است، ابراز کرد: گوشت مرغ و تخم‌مرغ به‌منظور تنظیم بازار این استان به میزان لازم توزیع‌شده است.

وی درباره دیگر اقدامات صمت استان سمنان در مقابله با کرونا بیان کرد: سه هزار واحد صنفی غیرضروری از یکم تا پایان روز سیزدهم فروردین ۹۹ مشمول دریافت اخطار شدند همچنین باید گفت این اقدام برای حفظ سلامت خود کسبه و مردم اخذشده است.

سرپرست صنعت معدن و تجارت استان سمنان ابراز کرد: به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تمام مراکز تجاری و واحدهای صنفی غیرضروری در استان سمنان، به‌استثنای برخی واحدهای صنفی تأمین‌کننده مایحتاج عمومی مردم، تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

تشنه دل بابیان اینکه با متخلفان این حوزه برخورد جدی می‌شود، بیان داشت: در طول ایام نوروز ۵۷ واحد صنفی در سمنان به همین دلیل پلمپ شدند.

کد خبر: ۱۲٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha