۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
زمین ۳۰ هکتاری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان زنجان در نظر گرفته می‌شود
استاندار زنجان:

زمین ۳۰ هکتاری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان زنجان در نظر گرفته می‌شود

زنجان- استاندار زنجان به مشکل چندین ساله زمین شرکت‌های دانش بنیان در استان اشاره کرد و گفت: زمینی به ابعاد ۳۰ هکتار برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی صبح شنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان ،گفت: باید بسنجیم که شرکت‌های دانش بنیان و جوانان فعال در این شرکت‌ها چقدر می‌توانند در اقتصاد استان موثر واقع شوند. 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه اقدامات و تولیدات برجسته ای انجام شده و کارهای بسیار خوبی انجام دادند،اظهار کرد: باید ببینیم چقدر از ایده‌ها و تولیدات شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند به ثروت تبدیل شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تصمیم‌هایی برای ایجاد تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان در پارک دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان در نظر گرفته شده است،گفت: تمام تلاشمان را در تامین زمین‌های مورد نیاز برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان انجام خواهیم داد و برای حل مشکل زمین‌های شرکت‌های دانش بنیان به زمان نیاز داریم. 

افشارچی به مشکل چندین ساله زمین شرکت‌های دانش بنیان در استان اشاره کرد و افزود: زمینی به ابعاد ۳۰ هکتار برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته خواهد شد. 

وی به اهداف پارک‌های علم و فناوری در خصوص حمایت از ایده‌ها و پژوهش‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: پارک علم و فناوری با حمایت از ایده‌ها می‌تواند آن‌ها را به موفقیت ترغیب کند.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha