۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
افزایش نرخ سود بین بانکی علیه سرمایه مردم در بورس| ضربه جدید بانکها به تولید، اشتغال و معیشت مردم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بازار مطرح کرد:

افزایش نرخ سود بین بانکی علیه سرمایه مردم در بورس| ضربه جدید بانکها به تولید، اشتغال و معیشت مردم

رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حتما پیرو افزایش انواع سود و بهره بین بانکی، بازار سرمایه متضرر خواهد شد و وقتی بازار سرمایه متضرر شود این مردم هستند که سرمایه هایشان آسیب خواهد دید.

رحیم زارع در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش نرخ سود و بهره بین بانکی و تاثیر آن بر بازار سرمایه اظهار داشت: متاسفانه اقتصاد ما یک مدل واحد ندارد و الگو گیرنده از انواع مدلهای اقتصادی است.

وی افزود: در حال حاضر ما پیرو رونق بخشی به بازار پرسود بین بانکی اقدامی انجام دادیم که به نوعی نظام بانکی کشور رقیب بازار سرمایه شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: افزایش انواع سود و بهره بین بانکی جز به بازار سرمایه به فرآیند دیگری ضرر نخواهد زد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تشکیل دهنده بازار سرمایه مردم هستند، اظهار داشت: حتما پیرو افزایش انواع سود و بهره بین بانکی، بازار سرمایه متضرر خواهد شد و وقتی بازار سرمایه متضرر شود این مردم هستند که سرمایه هایشان آسیب خواهد دید.

وی با بیان اینکه دولت باید دخالت خود را در موضوعات اقتصادی کاهش دهد، بیان داشت: دولت باید بداند پشت سر بازار سرمایه تولید و پشت سر تولید هم امر اشتغال و همینطور پشت سر اشتغال هم معیشت مردم قرار دارد بنابراین ما در یک شرایط خاصی قرار داریم و دولت باید در شرایط خاص دخالت های خود را در اقتصاد کم کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش نرخ سود و بهره بین بانکی به ضرر تولید، بازار سرمایه و به ضرر مردم تمام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha