۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
سرمایه گذار افسانه ای درباره وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار می دهد

سرمایه گذار افسانه ای درباره وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار می دهد

ری دالیو، سرمایه گذار افسانه ای، موسس و رئیس شرکت سرمایه گذاری بریج واتر، که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جهان را اداره می کند، درباره احتمال وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار داد.

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، ری دالیو، موسس و رئیس شرکت سرمایه گذاری بریج واتر، گفت: یکی از محتمل ترین دلایل بحران قریب الوقوع جهانی، جنگ بین ایالات متحده و چین به دلیل تضادهای انباشته شده بین دو کشور خواهد بود. اما حتی اگر این جنگ اتفاق نیفتد، طوری که رویه ۵۰۰ سال اخیر نشان می دهد، وقوع فاجعه همچنان اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بر اساس برخی مطالعات، جنگ تجاری با چین که از سال ۲۰۱۸ در جریان است، تاکنون منجر به از دست دادن حداقل ۳۰۰ هزار شغل برای ایالات متحده شده است و کل سرمایه شرکت های آمریکایی را ۱.۷ تریلیون دلار کاهش داده است.

دالیو همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی به حداقل رساندن زیان در صورت وقوع یک فاجعه مالی جهانی ارائه می دهد. به گفته وی، لازم است دارایی های خود را به درستی ارزیابی کنید، آنها را با سرمایه گذاری در ابزارهای مالی قابل فروش و سودآور متنوع کنید. رئیس شرکت بریج واتر ارزهای دیجیتال را از جمله دارایی هایی دانست که سرمایه گذاران باید به آنها توجه داشته باشند.

کد خبر: ۱۲۲٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha