۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به صنعت‌گران استان بوشهر
رییس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به صنعت‌گران استان بوشهر

بوشهر- حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به صنعت‌گران استان بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان حوزه صنعت و معدن استان بوشهر از اولویت‌های اساسی در راستای بهبود وضعیت اشتغال است و امسال برنامه‌ریزی اساسی برای این مهم انجام داده‌ایم.

وی افزود: ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی به واحدهای تولیدی در دستور کار سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر قرار دارد و این امر موجبات رونق تولید و بهبود اشتغال شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه از مهم‌ترین تسهیلات حمایتی برای واحدهای تولیدی است و تلاش کردیم سهمیه تولیدکنندگان استان از این تسهیلات افزایش یابد.

حسینی از پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به صنایع استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به منظور بهره‌ مندی صنایع از تسهیلات تبصره ۱۸ به صنایع استان تخصیص یافته و به فضل خدا شاهد بهبود وضعیت صنایع خواهیم بود.

وی یادآور شد: تکمیل ظرفیت خالی واحدهای تولیدی و فعال سازی واحدهای راکد و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله مواردی است که در این تسهیلات، اولویت هستند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت صمت، ۷۰ درصد از تسهیلات برای سرمایه در گردش و ۳۰ درصد نیز برای سرمایه ثابت مقرر شده است.

حسینی از صنعت‌گران استان خواست به سامانه بهین‌ یاب مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha