۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
تورم در اقتصاد جهان مشکلی بلندمدت نخواهد بود
مدیر اسکای بریج کاپیتال:

تورم در اقتصاد جهان مشکلی بلندمدت نخواهد بود

موسس و مدیر اسکای بریج کاپیتال، تورم در اقتصاد جهانی را موقتی و گذرا پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار، به گفته آنتونی اسکاراموچی، سرمایه گذار صندوق تامینی، فشارهای تورمی در اقتصاد جهانی موقتی است و مشکل بلندمدتی نخواهد بود. موسس و مدیر اسکای بریج کاپیتال گفت که معتقد است افزایش قیمت ها به محدودیت های زنجیره تامین مربوط می شود و پس از رفع محدودیت ها کاهش می یابد.

من تورم را بلندمدت پیش بینی نمی کنم، وی روز چهارشنبه گفت: من فکر می‌کنم این پیامد موقتی ناشی از این بحران اخیر است. در ماه اکتبر، قیمت مصرف کننده در ایالات متحده ۶.۲ درصد افزایش یافت که بزرگ ترین جهش در بیش از ۳۰ سال گذشته بود. کارشناسان بازار در مورد موقتی بودن یا نبودن تورم اختلاف نظر دارند. محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز، گفته بود که فدرال رزرو با دیدگاه خود مبنی بر اینکه افزایش قیمت ها موقتی است، اعتبار خود را از دست می دهد. هفته گذشته جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که نظر بانک مرکزی این است که افزایش فعلی قیمت ها اثری دائمی بر اقتصاد باقی نمی گذارد.

او گفت: من فکر می‌کنم احتمالاً زمان خوبی است که واژه تورم موقتی را کنار بگذاریم و منظورمان را واضح‌تر توضیح دهیم. اسکاراموچی گفت که احتمالا فدرال رزرو با توجه به کاهش سرعت خرید ماهانه اوراق قرضه خود به کندی در این مسیر حرکت می کند. این تا حدی به این دلیل است که هنوز در مورد سویه های دیگر کووید ابهام هایی وجود دارد و خاطرنشان کرد که بسیاری از افراد در ایالات متحده واکسینه نشده باقی مانده اند و این می تواند منجر به طولانی شدن همه گیری شود. علاوه بر این، فناوری و قیمت نفت، نیروهای کاهش دهنده تورم به حساب می آیند.

در حال حاضر به عنوان معاملات قابل توجه، از صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس و شرکت نرم افزاری میکرواستراتژی نام برد. او گفت که کندی در روند قیمت ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم با کسب سود مرتبط است، و زمانی که او انتظار دارد سرمایه‌گذاران بیشتری این سکه‌ها را بخرند، ابتدای سال جدید میلادی خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha