۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
قدردانی وزیر نفت از تلاش‌های‌کادر درمان
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی وزیر نفت از تلاش‌های‌کادر درمان

اوجی، وزیر نفت در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با صدور پیامی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر درمان و همچنین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در روزهای شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، متن کامل پیام جواد اوجی وزیر نفت به این شرح است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی کادر درمان در روزهای شیوع بیماری کووید ۱۹ که نه دستی به دوستی نه آغوشی به گرمی می‌توانست حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، درخشان‌تر از گذشته نمایان گردید. آنان که بی هیچ چشم‌داشتی با مسوولیت‌پذیری، بی‌پروا، جان برکف، متعهدانه و فداکارانه جهت کمک به بیماران مبتلا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند.

این ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان، خاطرات حماسه‌های ایام دفاع مقدس را زنده می‌کند. همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: آن دسته از عزیزان کادر درمانی که عاشقانه و عاقلانه در ایـن جـهـاد فی سبیل‌الله و جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را نثار نموده‌اند، از پاداش عظیم مقام شهید برخوردار و سایر عزیزان نیز در این سنگر خدمت رسانی مفتخر به دریافت لقب مدافعان سلامت شده‌اند. وجـود پرمهر و سکوکارشان در جای جای خاطره مردم ایران خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز به جهت جایگاه ویژه‌ای که صنعت نفت دارد و در واقع پشتیبان عملیات در صنعت است، با تلاش تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و دست‌اندرکاران واکسیناسیون علیه کرونا و سایر عزیزان زحمتکش این حوزه، در امر خدمت‌رسانی به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده‌هایشان، خاضعانه در این راه جانفشانی و ایثار نمودند و از این رو خدای بزرگ را شاکریم که این عزیزان با تلاش و از خودگذشتگی توانستند در مدیریت پیک‌های مختلف بیماری کووید ۱۹ سربلند ظاهر شوند و آنچه در توان بوده به منصه ظهور گذاشتند. امید است در ایام ولادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) و گرامی‌داشت روز پرستار با گسترش واکسیناسیون، به فضل و رحمت الهی با سربلندی و سلامت این روزها را سپری کنیم و همگان با مهر و آرامش شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

این‌جانب ضمن سپاس از تلاش جهادگونه کادر درمان صنعت نفت و کشور به ویژه جامعه پرساری صنعت نفت، برای یکایک ایشان و خانواده‌های محترمشان از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha