۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
ظرفیت بانک‌های خصوصی برای افزایش تولید در استان سمنان به کارگیری می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ظرفیت بانک‌های خصوصی برای افزایش تولید در استان سمنان به کارگیری می‌شود

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به وجود ظرفیت فراوان بانک‌های خصوصی در سطح استان گفت: این ظرفیت برای افزایش تولید و احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی به کارگیری می‌شود.

محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از ظرفیت های اساسی استان سمنان در بخش اقتصادی، وجود بانک های خصوصی قدرت مند و البته متعدد با منابع خوب است، تاکید کرد: این بانک ها می توانند در مواقع حساس به کمک ما بیایند تا به رونق تولید کمک کنیم.

وی با بیان اینکه طی جلساتی که با کمیسیون بانک ها داشتیم تلاش کرده ایم تا از ظرفیت این مراکز اقتصادی مهم، استفاده کنیم، بیان کرد:  ظرفیت بانک های بخش خصوصی برای تولید و احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی به کارگیری می شود.

برنامه ریزی برای آتی
استاندار سمنان با بیان اینکه روز گذشته  نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک های بخش خصوصی استان در سمنان برگزار شد و به نظرات مشترک خوبی در بخش حمایت از تولید رسیدیم، گفت: همانطور که دیروز نیز در جلسه بیان شد، باید هر بانک‌ خصوصی در سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۰ دست کم سه واحد تولیدی راکد را احیا و راه اندازی کند تا شاهد نقش آفرینی بانک های خصوصی باشیم.

هاشمی با بیان اینکه برای این استان رشد اقتصادی هشت و نیم درصدی در سال آتی برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: یکی از راه های رسیدن به این رشد این است که بتوانیم واحد های راکد را به تولید بازگردانیم تا هم از تولید و هم اشتغال آنها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه از مدیران بانک های عامل بخش خصوصی فعال استان سمنان انتظار داریم تا ارتباط خود را با مجموعه دولت بیشتر کنند تا شاهد نقش آفرینی بهتری در زمینه اقتصادی باشیم، گفت: بانک ها در بخش تسهیلات بانکی نیز عملکرد خوبی در سطح استان داشتند که قابل تقدیر است اما این همراهی باید بیشتر نیز شود.

کد خبر: ۱۲۲٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha