۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
تورم مردم آمریکا را نگران کرده است

تورم مردم آمریکا را نگران کرده است

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که مردم آمریکا به شدت نگران افزایش تورم و بالارفتن هزینه‌های روزانه هستند.

به گزارش بازار، براساس نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه مونموث، ۱۵ درصد از پاسخ دهندگان در حال حاضر صورت حساب‌های روزمره خود مانند خواربار و مواد غذایی را به عنوان مهمترین نگرانی در کشور می‌دانند، در حالی که ۱۴ درصد تورم را به عنوان نگرانی اصلی مطرح می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که نگرانی‌ها درباره صورت‌حساب‌های روزمره و افزایش تورم در رأس همه مسائل دیگر از نگاه رأی‌دهندگان شرکت‌کننده در نظرسنجی قرار دارد.

پاتریک موری مدیر موسسه مستقل نظرسنجی دانشگاه مونموث گفت: نگرانی درباره تورم و افزایش هزینه‌ها موضوع اصلی بحث‌های اخیر در آمریکا است.

علاوه بر کسانی که نسبت به تورم و هزینه‌های بالا ابراز نگرانی می‌کنند، ۴۶ درصد از رای دهندگان دولت فدرال را مقصر شرایط کنونی اقتصاد آمریکا می‌دانند و این بالاترین میزان سرزنش رای دهندگان علیه یک دولت فدرال ایالات متحده است.

به گفته کارشناسان اقتصادی، کاهش محبوبیت بایدن به طور بالقوه ناشی از مشکلات اقتصادی از جمله افزایش قیمت‌ها و تورم است که آمریکایی‌ها را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار داده است.

طبق آخرین داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده از اداره آمار آمریکا، تقریباً تمام جنبه‌های اقتصاد ایالات متحده تحت تأثیر تورم قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۲۲٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha