۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم/ پلمب واحدهای متخلف
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم/ پلمب واحدهای متخلف

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه خبر داد.

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از انجام ۸۳۷۷ بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی مختلف در قم خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا پایان ۱۳ فروردین امسال صورت گرفت که در نهایت ۴۵۸ پرونده بابت ۶۷۸ تخلف صنفی به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد و چهارصد و نود و یک میلیون ریال تشکیل شده است.

وی همچنین به بازرسی‌های انجام شده از داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در همین بازه زمانی اشاره کرد و افزود در مجموع ۷۳۷ بازرسی انجام شد که طی آن برای ۷۷ تخلف به ارزش دو میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال ۵۵ پرونده تشکیل شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، بازرسی‌های صورت گرفته در هفته اول طرح از داروخانه و مراکز فروش تجهیزات پزشکی تعداد ۶۵ هزار ماسک، ۵۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۸ هزار دستکش کشف و در حضور بازرسان الزام به عرضه صورت گرفته است.

سیجانی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت و خطرناک بودن ویروس کویید ۱۹، واحدهای صنفی غیر ضروری طی گشت مشترک با اماکن اخطار و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

کد خبر: ۱۲٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha